🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨
Inschrijven is helaas niet meer mogelijk
Ontdek hieronder andere mooie projecten
True Price Foundation
In 2012, True Price was founded and it in the subsequent years developed into world leading expert in methods and tools to measure and monetize societal impact. It calculated the true price of dozens of products around the world and saw a growing appetite for the idea among companies, governments and consumers. Lees meer
Help True Price Foundation
Marketing copy
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Help Estefania van True Price Foundation
Estefania is jouw contactpersoon voor dit project
Profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.
- Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
- Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
Door Estefania Marti Malvido
Project medewerker/coördinator
⏱️ Geplaatst op 30 april 2025
Help True Price Foundation
Marketing copy
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
De missie van True Price Foundation.
In 2012, True Price was founded and it in the subsequent years developed into world leading expert in methods and tools to measure and monetize societal impact. It calculated the true price of dozens of products around the world and saw a growing appetite for the idea among companies, governments and consumers.
Lees meer
True Price Foundation
Eerlijke prijzen voor een duurzame toekomst.
Wie wij zijn
The mission of True Price is to realize sustainable products that are affordable to all by enabling consumers to see and voluntarily pay the true price of products they buy.
Onze projecten en activiteiten
De True Price Foundation maakt verborgen sociale en ecologische kosten van producten zichtbaar en meetbaar.
- Ontwikkelen en onderhouden van de True Price Standard voor berekening van true prices
- Faciliteren van de Global Partnership for the True Price of Food
- Fungeren als kenniscentrum voor onderzoek en beleidsbeïnvloeding
- Ondersteunen van multi-stakeholder initiatieven voor duurzame waardeketens
- Bijdragen aan projecten zoals de eerste supermarkt met true prices in Amsterdam
Onze impact
Dankzij ons werk worden verborgen sociale en ecologische kosten van producten zichtbaar en meetbaar. Zo hebben wij er bijvoorbeeld voor gezorgd dat:
- De Aanzet supermarkt in Amsterdam true prices toonde voor groenten en brood.
- True Price de verborgen kosten van tientallen producten wereldwijd berekende.
- De True Price Standard werd ontwikkeld als een consistent rekeninstrument.
Nieuwtjes
True Price Foundation is ANBI-geregistreerd en bekend van de eerste supermarkt met true prices in Amsterdam. Ze meten verborgen sociale en ecologische kosten voor duurzame keuzes. Meer info: https://www.truepricefoundation.org/about-us/ en https://www.newyorker.com/business/currency/how-much-do-things-really-cost