🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdek hieronder andere mooie projecten

Marketing copy

True Price Foundation

In 2012, True Price was founded and it in the subsequent years developed into world leading expert in methods and tools to measure and monetize societal impact. It calculated the true price of dozens of products around the world and saw a growing appetite for the idea among companies, governments and consumers. Lees meer

True Price Foundation

Hoe wij helpen

True Price Foundation ontwikkelt standaarden om verborgen sociale en ecologische kosten in productprijzen zichtbaar te maken. Ze berekenen true prices voor producten wereldwijd en ondersteunen supermarkten zoals De Aanzet in Amsterdam om deze transparantie te tonen. Zo helpen ze consumenten, bedrijven en overheden duurzame keuzes te maken die mens en milieu respecteren.

Waarom

  • Verborgen kosten: Sociale en milieukosten zijn niet zichtbaar in de marktprijs van producten.
  • Klimaatimpact: Productieketens veroorzaken verborgen CO₂-uitstoot die niet wordt meegerekend.
  • Mensenrechten: Er is onderbetaling en schending van mensenrechten in toeleveringsketens.

Wie we helpen

  • Consumenten die duurzame keuzes willen maken op basis van volledige kostprijs
  • Bedrijven die hun waardeketens willen verduurzamen via true pricing-methoden
  • Overheden die beleid willen ontwikkelen op basis van transparantie in verborgen kosten

Help True Price Foundation

Marketing copy

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Estefania

Help Estefania van True Price Foundation

Estefania is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.

  • Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
  • Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
Estefania

Door Estefania Marti Malvido

Project medewerker/coördinator

⏱️ Geplaatst op 30 april 2025

Help True Price Foundation

Marketing copy

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
True Price Foundation
True Price Foundation

De missie van True Price Foundation.

ribbon-starDuurzaamheid, natuur en milieu
ribbon-checkmarkSocial enterprise
pinpointAmsterdam

In 2012, True Price was founded and it in the subsequent years developed into world leading expert in methods and tools to measure and monetize societal impact. It calculated the true price of dozens of products around the world and saw a growing appetite for the idea among companies, governments and consumers.

Lees meer