
Marketing copy

True Price Foundation
The mission of True Price is to realize sustainable products that are affordable to all by enabling consumers to see and voluntarily pay the true price of products they buy.
Help True Price Foundation
Marketing copy
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Er zijn 0 inschrijvingen
Help ons om de échte prijs van producten zichtbaar te maken

Door Estefania Marti Malvido
Project medewerker/coördinator
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 30 april 2025
Waarom we jou nodig hebben
We staan op het punt een nieuwe website te lanceren om onze missie en activiteiten beter zichtbaar te maken. Onze huidige communicatie mist de overtuigingskracht en helderheid die nodig is om onze doelgroep echt te raken. Daarom zoeken we een professional die ons kan helpen met een aantal sterke teksten, storytelling en dus simpelweg effectieve marketing copy. De hoeveelheid teksten kunnen we in overleg bepalen. Met jouw hulp willen we uiteindelijk een duidelijke, aansprekende en impactvolle online aanwezigheid creëren. Kun jij ons hierbij helpen?
Wat ga je doen?
- Schrijf aansprekende teksten voor onze marketingmaterialen (bijvoorbeeld een folder, flyer of poster)
Wat we al hebben
- Globale content richting(en)
- Missie en visie
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.
- Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
- Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.

Help Estefania de Copywriting te verbeteren
Estefania is jouw contactpersoon voor dit project
Help True Price Foundation
Marketing copy
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Er zijn 0 inschrijvingen


De missie van True Price Foundation.
The mission of True Price is to realize sustainable products that are affordable to all by enabling consumers to see and voluntarily pay the true price of products they buy.
Lees meer