Goede praatjes

Online kennis & inspiratiesessies voor Nieuwe Gevers

Deel je mail en blijf op de hoogte van aankomende events ⚡

Jouri Schoemaker

Oprichter van Pieter Pot

Tijdens deze online inspiratiesessie nam Jouri ons op een eerlijke & boeiende manier mee in de rollercoaster genaamd Pieter Pot. Hij deelde een hoop waardevolle lessen én beantwoorde een groot aantal vragen van kijkers. Van de waarde van valideren vòòr het ontwikkelen en investeren, tot het creëren van media aandacht en de juiste propositie.

Kon je er niet live bij zijn? Via onderstaande link kan je het volledige Goede Praatje terugkijken👇

Rose Marie van Leeuwen

Impact Lead bij Sprints & Sneakers

Ontdek in dit Goede praatje van Rose Marie hoe je de duurzaamheid en impact bij jouw werk- of opdrachtgever hoger op de agenda krijgt. Want ze liet zien dat het kán: een winstgevend én duurzaam bedrijf opbouwen. Ook deelde ze tips hoe je als werknemer of ZZP'er besluitvormers kan inspireren om mee te doen.

Bekijk nu de replay van het Goede praatje en laat je inspireren om een positieve verandering teweeg te brengen! 👇

Dorien Kuiken

Managing Director & mede-oprichter van Fitzgerald

In deze kennissessie deelde Dorien haar inzichten over PR en missiegedreven communicatie. Want hoe zorg je ervoor dat je met een goed verhaal én beperkt budget de aandacht verdient? Hoe speel je slim in op relevantie, urgentie, en emotie?

Aan de hand van succesvolle campagnes voor TedX & MissJourney en Vereniging De Zonnebloem deelde ze een aantal praktische do's & don'ts, waar je zelf meteen mee aan de slag kan.

Manon Miltenburg

Managing Partner bij Mr. Koreander

Ontdek de kracht van merkpersoonlijkheid in marketing en communicatie! In dit Goede praatje vertelt Manon je alles over hoe je jouw/een merk voorziet van een sterke persoonlijkheid en deze succesvol toepast in je strategie.

Na deze sessie weet je:

  • Hoe je de persoonlijkheid van een merk achterhaalt
  • Hoe je vervolgens een sterke brand voice creëert
  • Praktische tips voor een consistente merkuitstraling, van campagnes tot bevestigingsmails