Lou 👐 Marketing copy
"It's been an absolute pleasure working together with Estefania, Maurits and Queralt from True Price. I've learned a lot about True Pricing in the process, and I was excited to work together on their new website. "
Lou
In 2012, True Price was founded and it in the subsequent years developed into world leading expert in methods and tools to measure and monetize societal impact. It calculated the true price of dozens of products around the world and saw a growing appetite for the idea among companies, governments and consumers.
Social enterprise
Duurzaamheid, natuur en milieu
4 tot 6 teamleden
Over ons
Contact
The mission of True Price is to realize sustainable products that are affordable to all by enabling consumers to see and voluntarily pay the true price of products they buy.
De True Price Foundation maakt verborgen sociale en ecologische kosten van producten zichtbaar en meetbaar.
Dankzij ons werk worden verborgen sociale en ecologische kosten van producten zichtbaar en meetbaar. Zo hebben wij er bijvoorbeeld voor gezorgd dat:
True Price Foundation ontwikkelt standaarden om verborgen sociale en ecologische kosten in productprijzen zichtbaar te maken. Ze berekenen true prices voor producten wereldwijd en ondersteunen supermarkten zoals De Aanzet in Amsterdam om deze transparantie te tonen. Zo helpen ze consumenten, bedrijven en overheden duurzame keuzes te maken die mens en milieu respecteren.