544187a0-53cd-47bf-898f-2c99badba372

Social media campagne

Organisatie in het kort

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Armoede
💛 Mensenrechten

Project details

⏱️

20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

Samen staan we op tegen het onrecht van gedwongen prostitutie in ons land. Geef een stem aan hen die niet gehoord worden en maak samen met ons het verschil in levens van vrouwen die nu nog vastzitten.

Simone Schoemaker

Simone Schoemaker

Tot Heil des Volks

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Op 24 juni vindt de 24 uur van Amsterdam plaats. Ultraloopster Sameena van der Mijden gaat 24 uur hardlopen en deelt haar verhaal van gedwongen prostitutie en uitbuiting. THDV gaat deze 24 uur livestreamen samen met politici, politie, hulpverleners, artiesten, kunstenaars en survivors van gedwongen prostitutie. Hiervoor willen we graag hulp bij het bedenken en ontwerpen van een social media campagne voor en tijdens het evenement.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatieve vertaling van ons globale campagne idee naar een concept (tagline, short copy, etc)
  • Hulp bij het creëren van de nodige campagne assets (bijvoorbeeld: social media posts (foto/bewegend beeld), email nieuwsbrief, pagina)).
  • Als het mogelijk is: korte video edits van onze livestream omzetten in social media posts.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts of print uitingen.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van bijvoorbeeld social media posts of printmaterialen.
  • Je vind het leuk om ideeën te delen en samen te werken.
🎨 Grafisch Design
🌕 Creative Concepting
🌎 Social Media
📢 Campagnes
✍️ Copywriting
🖼 Canva / Design tool

Dit hebben we al in huis

  • Globaal idee van het concept en doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Organisatie en achterban

Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Mariëtte 👐 Infographic

0122d911-906d-4915-9b6b-cef173b0e024
💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

f947b0c1-b2ba-4bed-a9e8-66c055e75b67
💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth