
Strategisch advies over Marketing
Profiel vrijwilliger
Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
Ervaring met:
- Communicatie strategie
Organisatie in het kort
Wij helpen individuen en lokale initiatieven om te dromen, durven en te doen! Kennis, kunde en talenten worden volledig mogelijk benut.
- Diversiteit en inclusiviteit
- Educatie
- Wetenschap en onderzoek
Project details
💒 Stichting Una4all
⏱️ 6-10 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 3-6 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 We kunnen direct starten
Met jouw expertise kunnen we ons project vleugels gaan geven! Hierdoor kan uiteindelijk iedereen mee doen in onze maatschappij vanuit hun eigen kracht!

Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
We zijn hard op weg om onze droom waar te maken: een samenleving waar iedereen mee kan doen. We organiseren daarvoor online masterclasses, delen best practices, organiseren activiteiten/event en doen we aan coaching, zodat eenieder in zijn kracht kan staan en talent kan ontdekken. We zijn bezig met ons ondernemersplan en missen expertise/ ervaring op het gebied van de commerciële kant van marketing. We zijn daarom op zoek naar jou als sparringpartner om hier volgende stappen in te zetten.
Wat hebben we nodig?
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Wat hebben we al?
- Onze interne contactpersoon is inhoudelijk betrokken en heeft een marketing/communicatie achtergrond (commerciele economie, communicatiemanagement en nima marketing c)
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen/challenges die we hebben.
- Missie en visie.
- Een opzet van een ondernemersplan met als onderdeel daarvan ook een uitgebreide interne en exerne analyse

Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Project alerts
Je bent er bijna


De missie van Stichting Una4all.
Het doel van Stichting Una4All is mensen in hun kracht zetten vanuit zingeving, door het stimuleren van verbinding vanuit het gedachtegoed van UNA (eenheid, heelheid, zuiverheid en puurheid). Wij stimuleren, ondersteunen en bekrachtigen zowel individuen als groepen en hun verbinding met hun omgeving.
Lees meer