a7e89b18-8fd6-4507-9e08-0a035ec2bed7
🌱 Help deze organisatie

Strategisch advies over Marketing

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Communicatie strategie

Organisatie in het kort

Wij helpen individuen en lokale initiatieven om te dromen, durven en te doen! Kennis, kunde en talenten worden volledig mogelijk benut.

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Educatie
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Stichting Una4all

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise kunnen we ons project vleugels gaan geven! Hierdoor kan uiteindelijk iedereen mee doen in onze maatschappij vanuit hun eigen kracht!
Sandra Holleman
Geschreven door Sandra Holleman van Stichting Una4all

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zijn hard op weg om onze droom waar te maken: een samenleving waar iedereen mee kan doen. We organiseren daarvoor online masterclasses, delen best practices, organiseren activiteiten/event en doen we aan coaching, zodat eenieder in zijn kracht kan staan en talent kan ontdekken. We zijn bezig met ons ondernemersplan en missen expertise/ ervaring op het gebied van de commerciële kant van marketing. We zijn daarom op zoek naar jou als sparringpartner om hier volgende stappen in te zetten.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Onze interne contactpersoon is inhoudelijk betrokken en heeft een marketing/communicatie achtergrond (commerciele economie, communicatiemanagement en nima marketing c)
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.
  • Een opzet van een ondernemersplan met als onderdeel daarvan ook een uitgebreide interne en exerne analyse
Sandra Holleman
Sandra Holleman Marketing & Communicatie

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Una4all
Stichting Una4all

De missie van Stichting Una4all.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌱 Start-up fase
📍Den Helder

Het doel van Stichting Una4All is mensen in hun kracht zetten vanuit zingeving, door het stimuleren van verbinding vanuit het gedachtegoed van UNA (eenheid, heelheid, zuiverheid en puurheid). Wij stimuleren, ondersteunen en bekrachtigen zowel individuen als groepen en hun verbinding met hun omgeving.

Lees meer