3f9e4767-8875-4812-b4d8-a52e266a5516

Strategisch advies over Werving & Selectie

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Help Stichting Bliss to Shine

Strategisch advies over Werving & Selectie

Uren

10 tot 20 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw HR expertise kan onze stichting verder groeien met fijne vrijwilligers en kunnen we nog meer gezinnen laten shinen.

Janett van Soest

Door Janett van Soest

HR medewerker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 13 december 2023

Waarom we jou nodig hebben

We zoeken een professional die ons kan ondersteunen en verder op weg helpen hoe we onze sollicitatieprocedure nog meer kunnen optimaliseren en een goede basis neer kunnen zetten. Qua gesprek, maar ook qua werving van nieuwe vrijwilligers.

Wat ga je doen?

  • Een aantal sessies waar we kunnen sparren over onderwerpen als: employee branding, vacatureteksten, wervingskanalen, ect.
  • Richtlijnen voor het wervingsproces, inclusief volgorde van het aantal sollicitatierondes, referentiecontroles en algemene best practices voor een effectief sollicitatiegesprek.
  • Effectieve gesprekstechnieken en duidelijke, consistente normen voor het evalueren van kandidaten.
  • De inzichten en adviezen teruggekoppeld in de vorm van een document.

Wat we al hebben

  • Toegewijd teamlid (bijv. HR, manager, collega) die verantwoordelijk is voor Werving en Selectie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🕴 Werving en Selectie

Een HR of Recruitment professional die aantoonbare ervaring heeft in het zoeken, interviewen en aannemen van de juiste kandidaten.

Janett van Soest

Help Janett de Werving en Selectie te verbeteren

Janett is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Strategisch advies over Werving & Selectie

Uren

10 tot 20 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe