86d86373-1edf-4557-b7b9-fb2218de1bc2

Event management ondersteuning

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Help Stichting Bliss to Shine

Event management ondersteuning

Uren

18 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Jij houdt van organiseren, doorpakken en resultaat zien? Dan zoeken we jou! Samen creëren we waardevolle herinneringen.

Arieta Hoek

Door Arieta Hoek

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 15 maart 2025

Waarom we jou nodig hebben

De Shine Day viert dit jaar haar 5e editie! Dit jaar is het streven 750 gasten te verwelkomen, met één doel: samen genieten, even geen patiënt of mantelzorger zijn, maar gewoon mooie herinneringen maken. Deze dag wordt volledig mogelijk gemaakt door sponsoren en donateurs. Help jij ons mee met jouw ondersteuning? We zien ernaar uit om je te leren kennen.

Wat ga je doen?

  • Bied flexibele ondersteuning voor het event Shine Day op zaterdag 14 juni in Veenendaal
  • Help met het verbinden/betrekken van de juiste personen
  • Uitvoerende hulp bij bijvoorbeeld: contacten benaderen, takenlijsten opstellen/ uitvoeren, planning & advies

Wat we al hebben

  • Een teamlid die eigenaar is van het project (inhoudelijke sparringpartner/beslisser).
  • Plan met zaken als: strategie, doel, planning & acties.
  • Spreker en artisten
  • Diverse activiteiten met coördinatoren (vrijwillig)

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🗺 Project Management
🎪 Events

Een eventmanager die ons uitvoerend kan helpen bij een nieuwe event dat wij gaan opzetten. Ervaring met: evenementen, projectondersteuning, contacten leggen, overzichtelijke takenlijsten opstellen en wegwerken, planning beheren etc.

Arieta Hoek

Help Arieta de Project Management te verbeteren

Arieta is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Event management ondersteuning

Uren

18 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe