f9b41b20-7ea3-4859-b09e-8aca37d3d349

Event management ondersteuning

Profiel vrijwilliger

Een eventmanager die ons uitvoerend kan helpen bij een nieuwe event dat wij gaan opzetten. Ervaring met: evenementen, projectondersteuning, contacten leggen, overzichtelijke takenlijsten opstellen en wegwerken, planning beheren etc.

Ervaring met:

  • Project Management
  • Events

Organisatie in het kort

Bliss to Shine vervult wensen van kinderen uit gezinnen die te maken hebben met kanker. Wij creëren onbetaalbare momenten voor thuiswonende kinderen uit gezinnen die te maken hebben met kanker, zodat we bijdragen aan de veerkracht van het hele gezin.

  • Kind en gezin
  • Welzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 Stichting Bliss to Shine

⏱️ 20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Door jouw ondersteuning kunnen we op 13 mei 750 gasten ontvangen om een dag zorgeloos te genieten en het ziek zijn voor even te vergeten.
Arieta Hoek
Geschreven door Arieta Hoek van Stichting Bliss to Shine

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Op 13 mei organiseren we de Shine Day: een verwen- en ontmoetingsdag voor mensen die te maken hebben (gehad) met kanker. Visagie, foodtrucks, muziek, zang, fotografie, massage, voorlichting. Het is er allemaal! Activiteiten voor hem en voor haar, voor jong en voor oud. We ontvangen 750 gasten (kankerpatiënten en hun naasten) om zorgeloos te genieten en kanker even te vergeten. We stoeien met de tijdsdruk en de indeling van teams, daarom hebben we wat uitvoerende hulp nodig!

Wat hebben we nodig?

  • Flexibele ondersteuning bij een event dat ik ga starten.
  • Uitvoerend hulp bij bijvoorbeeld: contacten benaderen, takenlijsten opstellen/ uitvoeren, planning & advies

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een teamlid die eigenaar is van het project (inhoudelijke sparringpartner/beslisser).
  • Plan met zaken als: strategie, doel, planning & acties.
  • De Shine day vindt plaats op zaterdag 13 mei, tussen 10 en 16 uur, In De Basiliek in Veenendaal.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Dennis 👐 Pitch deck

Dennis
Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering.

douwe 👐 Illustraties

douwe
Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg.