f9b41b20-7ea3-4859-b09e-8aca37d3d349

Event management ondersteuning

Op 13 mei organiseren we de Shine Day, voor kankerpatiënten en hun naasten. Visagie, foodtrucks, muziek, zang, fotografie, massage, voorlichting, het is er allemaal! We hebben door tijdsdruk extra handen nodig om 750 gasten te verwelkomen die dag. Help je mee?

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Help Stichting Bliss to Shine

Event management ondersteuning

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Door jouw ondersteuning kunnen we op 13 mei 750 gasten ontvangen om een dag zorgeloos te genieten en het ziek zijn voor even te vergeten.

Arieta Hoek

Door Arieta Hoek

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 24 februari 2023

Waarom we jou nodig hebben

Op 13 mei organiseren we de Shine Day: een verwen- en ontmoetingsdag voor mensen die te maken hebben (gehad) met kanker. Visagie, foodtrucks, muziek, zang, fotografie, massage, voorlichting. Het is er allemaal! Activiteiten voor hem en voor haar, voor jong en voor oud. We ontvangen 750 gasten (kankerpatiënten en hun naasten) om zorgeloos te genieten en kanker even te vergeten. We stoeien met de tijdsdruk en de indeling van teams, daarom hebben we wat uitvoerende hulp nodig!

Wat ga je doen?

  • Flexibele ondersteuning bij een event dat ik ga starten.
  • Uitvoerend hulp bij bijvoorbeeld: contacten benaderen, takenlijsten opstellen/ uitvoeren, planning & advies

Wat we al hebben

  • Een teamlid die eigenaar is van het project (inhoudelijke sparringpartner/beslisser).
  • Plan met zaken als: strategie, doel, planning & acties.
  • De Shine day vindt plaats op zaterdag 13 mei, tussen 10 en 16 uur, In De Basiliek in Veenendaal.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🗺 Project Management
🎪 Events

Een eventmanager die ons uitvoerend kan helpen bij een nieuwe event dat wij gaan opzetten. Ervaring met: evenementen, projectondersteuning, contacten leggen, overzichtelijke takenlijsten opstellen en wegwerken, planning beheren etc.

Arieta Hoek

Help Arieta de Project Management te verbeteren

Arieta is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Event management ondersteuning

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe