63764b55-6379-4d14-b91e-e9e8fbcdd29a

Campagnestrategie voor teambuildingsdag

Breng een glimlach op de gezichten van kinderen

Ontwikkel een campagne voor bedrijven om wensen van kinderen in kankergezinnen te vervullen. Bedenk strategieën en promotiemateriaal die hun deelname aanmoedigen.

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Wij bieden emotionele en praktische steun aan kinderen in families die getroffen zijn door kanker. We organiseren activiteiten en projecten om hen een hart onder de riem te steken en momenten van ontspanning te bieden.

  • Jij geeft kinderen met kanker momenten van blijdschap

  • Jouw inzet verlicht de lasten van zieke kinderen en hun gezin

  • Jouw hulp zorgt voor vreugde en verlichting aan kinderen met kanker

Help Stichting Bliss to Shine

Campagnestrategie voor teambuildingsdag

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We hebben de ideeën, maar missen de expertise om tot een eindproduct te komen. Kun jij ons helpen met het ontwikkelen van een sterke campagne en het aandragen van frisse ideeën?

Arieta Hoek

Door Arieta Hoek

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 14 juli 2025

Waarom we jou nodig hebben

We starten dit project omdat we een nieuwe campagne willen opzetten waarbij bedrijven worden betrokken bij het vervullen van wensen voor kinderen die te maken hebben met kanker binnen hun gezin. Het doel is het ontwikkelen van een strategie en creatieve elementen voor een teambuildingsdag, waarbij bedrijven een actieve rol spelen. We missen echter de expertise en frisse ideeën om dit goed aan te pakken. Deze campagne vergroot onze impact en zorgt voor meer betrokkenheid vanuit het bedrijfsleven. Zo kunnen we samen meer betekenen voor de gezinnen die het moeilijk hebben. Wil jij ons helpen met dit project? We zijn op zoek naar mensen die mee willen denken en samenwerken aan het eindproduct.

Wat ga je doen?

  • Doelgroep en stakeholders bepalen
  • Strategie en campagneplan opstellen
  • Creatieve elementen bedenken (die intern worden gecreëerd)

Wat we al hebben

  • Huisstijldocument met richtlijnen voor kleuren en logogebruik
  • Toegang tot communicatie- en marketingtools

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie
  • Jij bent een creatieve strateeg en hebt zin om inspirerende campagnes te ontwikkelen.
  • Je vindt het leuk om bedrijven te enthousiasmeren voor maatschappelijke betrokkenheid.
  • Je wilt graag impact maken door innovatieve en effectieve communicatieplannen te maken.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Arieta Hoek

Help Arieta de Campagnes te verbeteren

Arieta is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Campagnestrategie voor teambuildingsdag

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe