e9f870d4-1d95-4f4d-8870-6c42c6222715

Advies & inrichting Microsoft 365 Teams

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Help Stichting Bliss to Shine

Advies & inrichting Microsoft 365 Teams

Uren

24 tot 32 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw kennis verbeteren we onze werkzaamheden, zodat we ons volledig kunnen richten op het bouwen van blijvende herinneringen voor kinderen uit gezinnen geconfronteerd met kanker.

Arieta Hoek

Door Arieta Hoek

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 05 maart 2024

Waarom we jou nodig hebben

Als jouw expertise ligt in het verbeteren van werkprocessen via Microsoft 365 Teams en je wilt bijdragen aan een goed doel, dan heeft Stichting Bliss to Shine jou nodig. Samen kunnen we onze inzet vergroten en nog meer betekenisvolle impact maken.

Wat ga je doen?

  • Professionele ondersteuning bij het optimaliseren van onze Microsoft 365 Teams omgeving, inclusief communicatiekanalen, beveiliging, workplace analytics en integraties.
  • Advies over het structureren van onze informatievoorziening binnen Teams.
  • Praktische tips en adviezen voor een efficiënt gebruik van Microsoft 365 Teams.

Wat we al hebben

  • Een actief Microsoft Teams account.
  • Een overzicht van de belangrijkste activiteiten die we binnen dit platform willen uitvoeren.
  • Een toegewijd teamlid voor de implementatie en inrichting.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

💼 HR tools

Een IT-specialist die ervaring heeft met Microsoft 365 Teams en ons kan helpen bij het inrichten van deze omgeving voor onze organisatie. Benodigd: ervaring met implementatie van Microsoft Office

Arieta Hoek

Help Arieta de HR tools te verbeteren

Arieta is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Advies & inrichting Microsoft 365 Teams

Uren

24 tot 32 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe