4828676b-eb1f-44ad-88f9-43526cd0106c
🌱 Ik wil helpen

Strategisch advies over LinkedIn

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Social Media

Organisatie in het kort

Omdat elk kind recht heeft op een goede start, voorzien wij met babystartpakketten in de basisbehoeften van baby's die opgroeien in armoede

  • Armoede
  • Kind en gezin
  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

💒 Stichting Babyspullen

⏱️ 4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen direct starten

Help jij ons neer te zetten als een fijne partner voor zakelijke donateurs om ons zo te kunnen laten groeien en te kunnen opschalen? Op naar die 26.000 pakketten!
Sanne de Jager
Geschreven door Sanne de Jager van Stichting Babyspullen

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zien kansen om zakelijke donateurs en vrijwilligers aan te trekken via LinkedIn, maar bereiken op dit moment niet veel mensen onze pagina. We zouden heel graag meer beweging en betrokkenheid creëren van zakelijke sponsoren. Hoe kunnen we ons het best profileren en hoe richten we de zakelijke kant in van onze communicatie rondom de najaarscampagne waarin we op zoek gaan naar spullen voor de pakketten voor volgend jaar (10.000 pakketten)? Kun je met ons meedenken?

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Een LinkedIn pagina met ongeveer 1500 volgers
Sanne de Jager
Sanne de Jager

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

Lisanne
Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee!

Piet 👐 Creatief campagne concept

Piet
Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd.