Diana 👐 Fotoshoot actie Vecht Tegen ALS

"Een bijzondere opdracht voor een bijzondere stichting... De support was goed, de communicatie duidelijk en het evenement top! "
Diana
Adverteren op LinkedIn is voor ons helemaal nieuw en we weten niet hoe we zit moeten aanvliegen. We zien veel kansen om daar zichtbaar te worden, met jou aan onze zijde! Zo zetten we stappen om de dodelijke spierziekte ALS de wereld uit te bonjouren! 👋
Stichting ALS Nederland
In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS. Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.
Uren
6 tot 8 uur in totaal
Periode
In 12 tot 2 weken
Help Frederique van Stichting ALS Nederland
Frederique is jouw contactpersoon voor dit project
Een (online) marketeer die een effectieve LinkedIn Ads campagne kan opzetten. Benodigd: ervaring met targeting via LinkedIn Campaign Manager.
Door Frederique Kram
Directeur
⏱️ Geplaatst op 17 november 2021
Uren
6 tot 8 uur in totaal
Periode
In 12 tot 2 weken
In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS.
Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.