Tamara 👐 Teksten marketing materials

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Ervaring met:
Stichting ALS Nederland brengt mensen en partijen samen in de strijd tegen ALS, PSMA en PLS. Er wordt geld opgehaald voor wetenschappelijk onderzoek en de kwaliteit van zorg en leven van de ALS-patiënten. Daarnaast krijgen actievoerders een concreet platform aangeboden om mee in actie te komen.
💒 Stichting ALS Nederland
⏱️ 8-16 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-4 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 Starten binnen twee maanden
Heb jij affiniteit met schaken? En weet jij hoe je een fondsenwervende campagne rond Hand & Brain schaken kunt bedenken voor de dodelijke spier/zenuwziekte ALS? Dan hebben wij jouw hulp nodig!
Wij hebben een idee om iets te doen met HAND & BRAIN SCHAKEN. Dit is uniek en het past perfect bij ALS: bij deze ziekte geven de hersenen de signalen niet goed door aan de spieren. Bij Hand & brain schaken geeft de ene persoon een (random) opdracht om iets te doen met een schaakstuk. De hand kan zijn brain niet op de gebruikelijke manier inzetten.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS.
Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.