1bc957d4-09e6-4195-b818-f2115be32473

Creatief campagne concept

Profiel vrijwilliger

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

Ervaring met:

  • Creative concepting

Organisatie in het kort

Vrijwillige inzet door jongeren vermindert de eenzaamheid en levert een bijdrage aan het versterken van onderlinge verbondenheid in Utrecht.

  • Welzijn
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Armoede

Project details

💒 Serve the City Utrecht

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

Met jouw expertise, kunnen we nog meer jongeren bereiken om zich in te zetten voor kwetsbare Utrechters. Zo bestrijden we samen eenzaamheid in de stad!
Hanna Vonk-Wimmenhove
Geschreven door Hanna Vonk-Wimmenhove van Serve the City Utrecht

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij bestaan in februari 2021 vijf jaar. We denken dat we als Serve the City nog meer impact kunnen maken in Utrecht en ons vijf jarig bestaan is een mooie aanleiding om onze bekendheid te vergroten in de stad. Wij missen het idee, expertise en de tijd om een campagne concept te bedenken en zoeken iemand die met ons kan meedenken om onze resultaten van de afgelopen vijf jaar te presenteren, onze organisatie te belichten en daarmee nieuwe vrijwilligers aan te trekken.

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving (jongeren) voor de campagne.
  • Onze missie en visie

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Serve the City Utrecht
Serve the City Utrecht

De missie van Serve the City Utrecht.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Utrecht

Wij streven ernaar dat het in Utrecht normaal is dat jongeren (tussen de 16-30 jaar) actief betrokken zijn bij hun stadgenoten. Denk hierbij aan Utrechters die weinig netwerk en/of financiële middelen hebben. Jongeren hebben de toekomst en wij geloven dat jongeren heel veel te bieden hebben. Als zij zich inzetten voor een ander is dit van onschatbare waarde voor de Utrechtse samenleving.

Lees meer

Professionals over Serve the City Utrecht

Marit 👐 Impact verhalen

Marit
Hele prettige samenwerking voor een prachtige organisatie. Vriendelijk, enthousiast en betrokken.

Jos 👐 Fotografie voor website

Jos
Hele fijne organisatie, goede communicatie en lekker veel vrijheid om dit creatieve proces te doorlopen.

Veerle 👐 Illustraties

Veerle
Het was fijn samenwerken met Serve the City Utrecht omdat ze duidelijk waren in hun vraag.

Evi 👐 Review: Social Media kanalen

Evi
Wat een mooie organisatie is Serve the City Utrecht. Ik heb twee meiden mogen ontmoeten die ontzettend enthousiast waren. Ik heb ze met veel dingen kunnen en mogen helpen en ze hebben het project ontzettend leuk en energiek gemaakt.

Alfred 👐 Call: Creatieve brainstormer

Alfred
Terwijl dat het lastig was een afspraak te prikken, konden we het goed online regelen.