helping-hands

Possibilize

Possibilize neemt een beperking als inspiratiebron en verbindt, inspireert en activeert mensen om dat ook te doen. Lees meer

Possibilize

Hoe wij helpen

Possibilize organiseert projecten zoals Sencity, een festival voor dove en slechthorende jongeren, en Seeing the Unseen, een fotografieproject voor blinde en slechtziende leerlingen. Ze bieden ook talentontwikkelingstrajecten zoals Senself voor jongeren met een verstandelijke beperking. Zo creëren ze een inclusieve cultuur waar iedereen zijn talenten kan ontdekken en inzetten.

Waarom

  • Beperking wordt vaak gezien als obstakel in plaats van als inspiratiebron.
  • Jongeren met een beperking krijgen minder kansen op culturele participatie.
  • Er is een gebrek aan inclusieve evenementen en talentontwikkeling voor mensen met een beperking.

Wie we helpen

  • Jongeren met en zonder beperking die participeren in culturele en talentontwikkelingsprojecten
  • Dove en slechthorende jongeren die deelnemen aan Sencity en Academy
  • Blinde, slechtziende en verstandelijk beperkte jongeren die meedoen aan Seeing the Unseen en Senself

Help Possibilize

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Tim

Help Tim van Possibilize

Tim is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm
📢 Marketingcampagne

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Tim

Door Tim van Reyswoud

Marketing & Communicatie

Help Possibilize

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Possibilize
Possibilize

De missie van Possibilize.

ribbon-starDiversiteit en inclusiviteit
pinpointUtrecht

Possibilize neemt een beperking als inspiratiebron en verbindt, inspireert en activeert mensen om dat ook te doen.

Lees meer

Ontdek soortgelijke projecten

Waar jij direct het verschil kunt maken