Stage: Marketing & Communicatie

De Nieuwe Gevers is een skill-based vrijwilligerswerkplatform dat professionals koppelt aan maatschappelijke organisaties, goede doelen en stichtingen. Inmiddels hebben ruim 20.000+ professionals zich aangesloten bij ons platform, en zetten zij zich in voor 350+ goede doelen. O.a. op het gebied van online marketing, communicatie, professionalisering, strategie, social media, data & analyse, HR, content creatie en design.

Wij zijn klein team met grote plannen, die dag-in-dag-uit vol passie werken om het grootste vrijwilligerswerkplatform van Europa te worden. Kom jij ons versterken?

🎯 Over de stage 

Goed doen werkt aanstekelijk. Daarom willen we méér inzetten op content en social media. Denk aan het delen van inspirerende verhalen professionals die hun skills hebben gedoneerd. Opvallende matches die gemaakt zijn. Mooie mijlpalen die wij als start-up halen. Feel good behind the scene footage. Dit alles verpakt in een leuk & creatief jasje.

We willen via onze eigen kanalen vrijwilligerswerk hip maken en duizenden mensen aansporen hun skills te doneren. Ambitieus. Dus daar hebben we jouw hulp bij nodig. Daarom wordt je de rechterhand van onze Senior contentmarketeer Lou. Laat jouw creatieve hersenspinsels maar borrelen.

Kortom, veel te doen. Veel verantwoordelijkheid. Je mag nieuwe dingen uitproberen. Ontdekken wat je leuk vindt. Fouten maken. En vooral: ervan leren. Dat is het mooie aan een stage.

  • 🗓 Beheren contentkalender: Samen met Lou bepaal je wat we via onze Instagram (6K), Facebook en LinkedIn (5K) pagina delen door invulling te geven aan de contentkalender.

  • 🎨 Content creatie: Bedenken is één ding. Maken een 2e. Jij tovert ideeën om tot visueel aantrekkelijke, deelbare en plaatsbare posts. De ene keer een Reel, de andere keer een enquête in onze Story, dan slider op Instagram of een vette video op LinkedIn.

  • 💌 E-mail marketing: Naast het bedenken en creëren van content voor onze social media kanalen, dompelen we je ook onder in het e-mail marketing vak. Met duizenden mensen in onze database is dit een van onze meest waardevolle tools om professionals te helpen bij het vinden van het juiste project. Leuke manier om te ontdekken of deze tak van marketing iets voor je is.

  • 🎉 Brand awareness & campagnes: Zoveel mogelijk impact. Zoveel mogelijk nieuwe Nieuwe Gevers. Daar zijn vette campagnes voor nodig die jij helpt bedenken, ontwerpen en uitrollen. Zo verstuurde onze vorige stagiaire Sarah 100 tweedehands lego blokjes naar professionals, ontwierp Daniella certificaten voor de Olympische Gevers en lanceerden we samen met een team van Nieuwe Gevers binnen 2 weken de Dag Tegen Gas. Dit is pas het begin.

🎒 Over jou

In de wereld van een start-up wordt veel zelfstandigheid gevraagd. We willen dat je zelfsturend bent, durft mee te denken, en zo hier en daar die extra stap neemt. In andere woorden: je vindt het wel tof om verantwoordelijkheid te krijgen en te pakken. Natuurlijk staat iedereen klaar om je te helpen en dingen te leren waar nodig!

  • Initiatiefnemer en pro-actieve doorpakker. Als je dit bent, dan weet je wat we bedoelen.
  • Je werkt graag samen met ambitieuze mensen die niet stoppen tot het goed is.
  • Je bent eerlijk, open en niet bang om feedback te geven of te krijgen. Leuk eigenwijs zegmaar. Zo kunnen we het snelst leren.
  • Jij gelooft in het motto “Ik heb het nog nooit gedaan. Dus ik denk dat ik het wel kan.”
  • Je bent sterk met copy en goed met taal. Kortom: je kan lekker schrijven. Goes without saying, maar in correct Nederlands, zonder voutjes.
  • Je hebt een hoofd vol creatieve ideeën. Voor campagnes. Voor social media. Voor een vet event. Bij jou gaat het lampje branden.
  • Je hebt gevoel voor design en kan al wat ontwerpen.
  • Pre: Als je eerder ergens (mede) verantwoordelijk was voor de social media kanalen of onderdeel was van een MarCom team.
  • Pre pre: Als je een portfolio met wat werk hebt.

🤝 Wat krijg je er voor terug?

  • Een inspirerende omgeving waar je gewaardeerd wordt en jouw mening telt, met volop kansen om impact te maken binnen de goede doelen wereld.
  • Een proeftuin om je eigen skillset verder te ontwikkelen.
  • Een tof kantoor op 5 minuten lopen van Utrecht Centraal.
  • Geweldige begeleiding tijdens je stage door Lou, onze Growth Lead, en alle andere toppers uit ons marketing team.
  • Mogelijkheid om meerdere dagen vanuit huis te werken.
  • Een stagevergoeding tussen €300 en €400 bruto per maand (obv 40 uur).
  • Deel uitmaken van een jong, ambitieus en ruimdenkend internationaal team.
  • Wekelijkse wisselende DNG Fit Hour activiteit, van bootcamp of boulderen tot meditatie of yoga.
  • Als je naar kantoor komt: lekkere lunches. Veelal gezond, maar we bouwen ook kecke tosti’s.
  • Teamactiviteiten en vrijwilligerswerkdagen bij een van onze aangesloten goede doelen.

👀 Details

We zijn overigens best flexibel, dus onderstaande zijn richtlijnen. Alles is uiteraard in overleg met jou!

  • Start: September 2024 (of al in de zomervakantie)
  • Duur: minimaal 5 maanden
  • Meewerkstage van 32-40 uur per week
  • Vanuit huis en op kantoor in Utrecht.

Lijkt je dit wat?

Alles begint met één druk op de knop.

Solliciteer hier!