Stage: Digitale Marketing

De Nieuwe Gevers is een skill-based vrijwilligerswerkplatform dat professionals koppelt aan maatschappelijke organisaties, goede doelen en stichtingen. Inmiddels hebben ruim 20.000+ professionals zich aangesloten bij ons platform, en zetten zij zich tijdens tijdelijke projecten in voor 350+ goede doelen. 

Daarnaast helpen we goede doelen, stichtingen en organisaties ook met het vinden van nieuwe (betaalde) medewerkers. Dit doen we met slimme online marketing campagnes via Linkedin, Facebook en Instagram. Ben jij de stagiair(e) die ons hier per september 2024 bij gaat helpen? 🔥

🎯 Over de stage 

Meer impact maken. Daar werken we naar toe. Daarom willen we méér inzetten op growth marketing. Denk niet alleen aan meer mensen bereiken, maar ook zorgen dat ze geactiveerd worden om te solliciteren. Hierbij duik je in een grote ballenbak vol kwantitatieve data en kwalitatieve informatie. Met behulp van het growth team zet je deze informatie om in effectieve online campagnes en verbeter je de prestaties van onze campagnes. Met andere woorden, ben jij de perfecte mix tussen analytisch en creatief en durf je in het diepe te springen?

Hoe dit er concreet uitziet.

  • 🗓 Uitwerken & optimaliseren online campagnes
    Om geschikte kandidaten te vinden voor opdrachtgevers voeren we online campagnes uit. Je wordt betrokken bij het uitdenken van het concept, waarna je deze verder zal uitwerken, implementeren en optimaliseren.

  • 🎨 A/B Experimenten uitvoeren
    Een video of foto? Inspelen op het Ambiguity Effect of het Dunning-Kruger Effect? Om erachter te komen wat werkt voeren we A/B experimenten uit. Je wordt verantwoordelijk voor de implementatie van de experimenten en wordt meegenomen in het analyseren van de resultaten.
  • 💌 Data analyse
    Leuk al die marketinginitiatieven, maar hoe weet je nu of iets echt werkt, waar moet je naar kijken? Tijdens deze stage leer je relevante KPI's en welke metrics hier bij horen. Daarna wordt je in het diepe gegooid en zal je in data tools als Google analytics en Mixpanel zoeken naar kansen. Klinkt misschien eng, is het niet!

  • 🔨 Optimaliseren en automatiseren van onze processen
    We hebben een systeem gebouwd om sollicitanten en opdrachtgevers automatische berichten, mails en whatsapps te sturen, en dit kan altijd een stapje beter.

  • 💬 Contact met geïnteresseerden / sollicitanten
    Per mail / whatsapp / telefoon heb je contact met sollicitanten om hun vragen te beantwoorden en te onderzoeken wat ze van een bepaalde vacature vinden.

  • 🎉 Tools, Tools en nog eens Tools
    Ben jij een gadget freak? Volg jij de nieuwste technische ontwikkelingen? Bij ons leer je de nieuwste AI-tools kennen en hoe je deze inzet voor succes!

  • Elke dag is anders
    Letterlijk. Want voor je het weet zit je in een brainstorm sessie met ons growth team, werk je samen met onze contentmarketeers aan nieuwe advertenties, werk je in Meta business/Google analytics/Mixpanel/Google-optimize/etc., ontdek je kansen in onze data of leer je weer een nieuwe tool kennen.

Kortom, veel te doen. Veel verantwoordelijkheid. Je mag nieuwe dingen uitproberen. Ontdekken wat je leuk vindt. Fouten maken. En vooral: ervan leren. Dat is het mooie aan een stage.

🎒 Over jou

In de wereld van een start-up wordt veel zelfstandigheid gevraagd. We willen dat je zelfsturend bent, durft mee te denken, en zo hier en daar die extra stap neemt. In andere woorden: je vindt het wel tof om verantwoordelijkheid te krijgen en te pakken. Natuurlijk staat iedereen klaar om je te helpen en dingen te leren waar nodig!

  • Je neemt initiatief en bent een pro-actieve doorpakker. Als je dit bent, dan weet je wat we bedoelen.
  • Je denkt analytisch én gaat nauwkeurig te werk.
  • Je bent eerlijk, open en niet bang om feedback te geven of te krijgen. Leuk eigenwijs zegmaar. Zo kunnen we het snelst leren.
  • Je gelooft in het motto “Ik heb het nog nooit gedaan. Dus ik denk dat ik het wel kan.” Je gaat veel nieuwe dingen leren!
  • Je houdt van data en duikt graag in het diepe. Je bent niet snel overweldigd door veel nieuwe informatie.
  • Je hebt een hoofd vol creatieve ideeën. Voor campagnes. Voor landingspagina's. Voor user experience. Bij jou gaat het lampje branden.
  • Je werkt secuur, ook als het veel werk is.
  • Pre: Als je ervaring hebt met online advertenties, a/b experimenten of landingspagina's.

🤝 Wat krijg je er voor terug?

  • Een inspirerende omgeving waar je gewaardeerd wordt en jouw mening telt, met volop kansen om impact te maken binnen de goede doelen wereld.
  • Een proeftuin om je eigen skillset verder te ontwikkelen.
  • Een tof kantoor op 5 minuten lopen van Utrecht Centraal.
  • Geweldige begeleiding tijdens je stage door Wimme, je teamlead, en alle andere toppers uit ons marketing team.
  • Mogelijkheid om meerdere dagen vanuit huis te werken.
  • Een stagevergoeding tussen €300 en €400 bruto per maand (obv 40 uur).
  • Deel uitmaken van een jong, ambitieus en ruimdenkend internationaal team.
  • Wekelijkse wisselende DNG Fit Hour activiteit, van bootcamp of boulderen tot meditatie of yoga.
  • Als je naar kantoor komt: lekkere lunches. Veelal gezond, maar we bouwen ook kecke tosti’s.
  • Teamactiviteiten en vrijwilligerswerkdagen bij een van onze aangesloten goede doelen.

👀 Details

We zijn overigens best flexibel, dus onderstaande zijn richtlijnen. Alles is uiteraard in overleg met jou!

  • Start: September 2024 (of al in de zomervakantie)
  • Duur: minimaal 5 maanden
  • Meewerkstage van 32-40 uur per week
  • Vanuit huis en op kantoor in Utrecht.

Lijkt je dit wat?

Alles begint met één druk op de knop.

Solliciteer hier!