Bruno Nascimento Eo11ms0fsnk Unsplash

Missie, visie en waarden

Heel fijn en waardevol als jij met jouw professionele blik Pillar een stap verder wil brengen door creatief mee te denken en schrijven aan dit belangrijke document!

Pillar

Pillar

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op: 1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen 2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar. Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Help Pillar

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

De kern van een organisatie wordt gevormd door de missie, visie en waarden. Voor Pillar heel belangrijk dat dit goed doordacht en goed beschreven op papier komt te staan.

Liesbeth Verhagen

Door Liesbeth Verhagen

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 juni 2020

Waarom we jou nodig hebben

De missie, visie en kernwaarden van Pillar staan omschreven in een strategisch document, door mijzelf opgesteld een aantal maanden geleden. Inmiddels is dit document aan een update en professionaliseringsslag toe, gezien alle inzichten die ik de afgelopen maanden heb opgedaan. Deze inzichten heb ik o.a. opgedaan tijdens het doorlopen van twee pilotrondes. Zo heb ik een veel helderder beeld gekregen van de early adopter persona. Al deze informatie zou ik graag op een logische manier willen toevoegen aan dit strategische document.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg/sparren over deze activiteiten en de het kerndoel dat organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor de project.
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
  • Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie
Liesbeth Verhagen

Help Liesbeth de Copywriting te verbeteren

Liesbeth is jouw contactpersoon voor dit project

Help Pillar

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Pillar
Pillar

De missie van Pillar.

👪Kind en gezin
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Lees meer

Professionals over Pillar

Robin 👐 Website design + Wordpress inrichten

💛
rating-stars

"Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan."

Robin

Linda 👐 Logo + Huisstijl

💛
rating-stars

"Erg leuk om aan het begin te staan van de ontwikkeling van het merk, de merknaam, de visuele uitstraling, strategie, etcetera. En geeft een goed gevoel iemand zo van dienst te zijn :)"

Linda

Jerina 👐 UX/UI design voor MVP

💛
rating-stars

"Ik heb met Liesbeth heel aangenaam kunnen samenwerken. Het was fijn te merken dat ze echt veel aan de samenwerking had."

Jerina

Isa 👐 UX copywriter voor app

💛
rating-stars

"De samenwerking met Liesbeth van Pillar was ontspannen en doelgericht. Liesbeth heeft mij een duidelijke briefing gegeven en kwam steeds (voor de voortgang) tijdig met goede feedback waar ik mee verder kon. Het werd mij al snel duidelijk dat Pillar uit een integere en idealistische koker komt. Liesbeth is daarnaast ook professioneel; ze communiceert helder, is realistisch en spreekt waardering uit. Schrijven voor zo'n goed doel, in zo'n prettige samenwerking, was dan ook mooi om te doen!"

Isa