Fernanda Greppe 7Uoi1ozaszs Unsplash

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Bijdragen aan een gelukkigere, gezondere en meer verbonden samenleving door het vergroten van (zelf)bewustzijn bij kinderen en het aantal waardevolle contactmomenten met werkelijke aandacht tussen ouders en kinderen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

Het opstarten van een onderneming ervaar ik als onwijs leuk, leerzaam en inspirerend. Er komt echter zoveel bijkijken en mijn skills en beschikbare tijd zijn jammergenoeg niet ongelimiteerd. Ik zou dan ook heel graag gebruik maken van jouw expertise en inzet om een wervende crowdfunding te bedenken!

Liesbeth Verhagen

Liesbeth Verhagen

Pillar

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Het creatieve campagneconcept wil ik graag inzetten om een geslaagde crowdfunding actie op te zetten via een social impact crowdfunding platform. Het doel van deze crowdfundingactie is om een voorverkoop/donatiecampagne voor Pillar te starten.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (boodschap, verhaal, tagline en middelen inzet, rationale, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl .

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Waarom is dit project van waarde?

Samen met jou kan ik op deze manier een volgende stap zetten in de ontwikkeling van Pillar. Met de klanten en het geld dat de crowdfundingcampagne oplevert, ontstaat er ruimte om Pillar om:
1) het product door te ontwikkelen
2) aan potentiele investeerders aan te tonen dat er een markt is voor het product
3) een community te bouwen van eerste gebruikers die het product mee kunnen helpen doorontwikkelen
Drie vliegen in 1 klap dus! Super gaaf als jij wilt meewerken om deze crowdfundingcampagne tot een succes te maken!

Pillar
Pillar

De missie van Pillar.

👪Kind en gezin
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Lees meer

Professionals over Pillar

Robin
Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan.
Linda
Erg leuk om aan het begin te staan van de ontwikkeling van het merk, de merknaam, de visuele uitstraling, strategie, etcetera. En geeft een goed gevoel iemand zo van dienst te zijn :)
Jerina
Ik heb met Liesbeth heel aangenaam kunnen samenwerken. Het was fijn te merken dat ze echt veel aan de samenwerking had.
Isa
De samenwerking met Liesbeth van Pillar was ontspannen en doelgericht. Liesbeth heeft mij een duidelijke briefing gegeven en kwam steeds (voor de voortgang) tijdig met goede feedback waar ik mee verder kon. Het werd mij al snel duidelijk dat Pillar uit een integere en idealistische koker komt. Liesbeth is daarnaast ook professioneel; ze communiceert helder, is realistisch en spreekt waardering uit. Schrijven voor zo'n goed doel, in zo'n prettige samenwerking, was dan ook mooi om te doen!