Sophie 👐 Logo & Huisstijl

"De samenwerking met Zustaina verliep soepeltjes. Goeie communicatie, feedback werd helder geformuleerd en genoeg terugkoppelmomenten. Ik heb genoten van dit project!"
Sophie
Met een ZustainaBox geven bedrijven een mooie waardering en inspireren zij werknemers duurzame keuzes te maken. We willen meer bedrijven bereiken om kennis te laten maken met ons aanbod, maar het mist ons aan expertise om hier echt stappen in te zetten. Kun je ons begeleiden?
ZustainaBox
De footprint van de westerse wereld is veel te groot. We gebruiken in NL 3,6 aardes per persoon. De grootste impact heeft consumeren. Met ZustainaBox willen we zoveel mogelijk mensen inspireren vaker duurzame keuzes te maken door ze op een feestelijke manier te laten zien dat duurzaam consumeren niet gaat om opoffering (Sacrifice) maar op vervanging (Substitution).
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met jou kunnen we meer ervaring opdoen met sales, waardoor we meer organisaties kunnen inspireren om te kiezen voor duurzame geschenken!
Door Manon van Leeuwen
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 07 maart 2023
We zijn in Corona tijd als vanzelf elk jaar verdubbelt. Toen wilde veel werkgevers een duurzame borrelbox naar thuiswerkers sturen. We willen nu andere markten benaderen en meer actief aan sales doen en hebben hier coaching bij nodig. We proberen op allerlei manieren bedrijven te bereiken om kennis te laten maken met ons product en onze Foundation, maar het ontbreekt ons aan kennis en het lukt ons niet dit gestructureerd te doen.
Een sales specialist met ervaring in het vakgebied, die op een heldere manier advies kan geven over bepaalde sales gerelateerde thema's.
Help Manon de Sales te verbeteren
Manon is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
De footprint van de westerse wereld is veel te groot. We gebruiken in NL 3,6 aardes per persoon. De grootste impact heeft consumeren. Met ZustainaBox willen we zoveel mogelijk mensen inspireren vaker duurzame keuzes te maken door ze op een feestelijke manier te laten zien dat duurzaam consumeren niet gaat om opoffering (Sacrifice) maar op vervanging (Substitution).
Lees meer