Creatief campagne concept
Organisatie in het kort
Wij zorgen ervoor dat senioren prettig oud kunnen worden in hun dorp. Daar zetten we ons dagelijks met inspiratie, plezier en betrokkenheid voor in. Wij bevorderen het leefplezier en welbevinden. Iedereen verdient een fijne oude dag, toch?
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw expertise vergroten we onze (online) zichtbaarheid en triggeren we nieuwe mensen om bij 't Heem te komen bouwen aan een organisatie nieuwe stijl.
Marielle Hoeben
Zorgstichting 't Heem
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
In april/mei willen wij een (social) recruitment campagne starten om goede zorg- en welzijn professionals te werven. We zijn op dit moment niet zichtbaar op de arbeidsmarkt en willen hierin verandering brengen. We missen zelf de expertise om een goede campagne met pakkende slogans, boodschappen en middelen te bedenken en te ontwerpen.
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
- Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
- Krachtige slogans voor zowel missie/visie van 't Heem en eentje specifiek voor de werving van personeel, die op elkaar aansluiten voor onze (arbeidsmarkt)communicatie.
- Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne.
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
- Budgettering.
- Doelgroepomschrijving voor de campagne.
De missie van Zorgstichting 't Heem.
Bij ’t Heem, daar zijn thuis. Cliënten kunnen rekenen op goede zorg in een vertrouwde omgeving en een plezierige dagbesteding hebben. Zij kunnen prettig oud worden in hun eigen dorp, we maken er een feestje van. Dat doen we samen met bewoners, 350 medewerkers, cliënten, familie, mantelzorgers, betrokken 230 vrijwilligers en lokale organisaties. Zij werken met inspiratie, plezier en betrokkenheid aan kwaliteit van leven voor de cliënt. We kennen onze cliënten, kennen de dorpen en spreken de taal. Mensen kunnen ook bij de Stichting aankloppen voor activiteiten of aankopen die waardevol zijn voor het welbevinden de ouderen.
Lees meer