
Merk- en communicatiestrategie
Bevorder tuinieren, cultuur en gezondheid in Emmen

Zorggroep de Hooimijt
De Wereldtuin is een inspirerende plek in Emmen waar jong en oud samenkomen om te tuinieren, nieuwe culturen te ontdekken en elkaar te ontmoeten. Hier werken we samen aan sociale verbinding en een duurzame toekomst.
Help Zorggroep de Hooimijt
Merk- en communicatiestrategie
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis

Help Marjanne van Zorggroep de Hooimijt
Marjanne is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
- Jij bent een strategisch communicatieadviseur of branding specialist en hebt zin om een impactvol document te creëren.
- Je vindt het leuk om missie en visie te vertalen naar concrete communicatie-uitingen.
- Je wilt graag bijdragen aan de profilering en positionering van Zorggroep de Hooimijt.

Door Marjanne Timmerman
Fondsenwerver
⏱️ Geplaatst op 18 mei 2025
Help Zorggroep de Hooimijt
Merk- en communicatiestrategie
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Zorggroep de Hooimijt .
De Wereldtuin beoogt de fysieke, sociale en mentale gezondheid van kwetsbare groepen in Emmen
te versterken. Door middel van gemeenschappelijk tuinieren, workshops, culturele uitwisselingen en
herstelgerichte dagbesteding biedt de tuin concrete ondersteuning op maat. De specifieke
doelgroepen zijn: migranten, ouderen én – in toenemende mate – jongeren in herstel van verslavingsproblematiek.