f132c713-4073-47f6-aef6-4b3ecd56fdd2

Probleemanalyse online marketing campagne

Wemos

Wemos

Gezondheid is ons meest waardevolle bezit. Ongeacht wie je bent of waar je woont. Er zijn echter grote, vermijdbare verschillen in gezondheid tussen bevolkingsgroepen en delen van de wereld. Internationaal beleid heeft niet altijd de gewenste uitkomsten op nationaal niveau. Er zijn structurele veranderingen nodig om te zorgen dat goede gezondheidszorg wereldwijd en voor iedereen toegankelijk is.

Help Wemos

Probleemanalyse online marketing campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 3 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we inschatten of online fondsenwerving de potentie heeft om bij te dragen aan onze missie om toegang tot gezondheidszorg wereldwijd structureel te vergroten.

Valeria Huisman

Door Valeria Huisman

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 15 juni 2023

Waarom we jou nodig hebben

We zijn in 2022 een pilot traject gestart voor online fondsenwerving van particuliere donateurs. De resultaten daarvan zijn enerzijds bemoedigend (hoge CTR op advertenties) maar anderzijds teleurstellend (geen enkele nieuwe donateur). Ook is er een discrepantie tussen de cijfers van META en de cijfers van Google Analytics die het marketing bureau niet kan verklaren en waardoor we niet goed kunnen inschatten waar het probleem zit en of dit een kansrijk traject voor onze organisatie is.

Wat ga je doen?

  • Een probleemanalyse van de situatie door een digital marketeer die weet hoe je GA/Google ads/tag manager instelt en interpreteert.
  • Terugkoppeling bevindingen en eventuele aanbevelingen voor het oplossen van de discrepantie.
  • Vanuit eigen expertise inschatting van haalbaarheid van onze doelen en advies over vervolgstappen.

Wat we al hebben

  • Online advertenties
  • Donatiepagina
  • Facebook, instagram en display campagne
  • Weekcijfers van de resultaten van de campagne
  • Google Analytics

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧠 Consulting Digital Marketing
🔦 SEA

Digital marketeer met expertise in Google Analytics, Google Ads en Tag Manager. Die dieper in de instelling kan duiken om het probleem te achterhalen.

Valeria Huisman

Help Valeria de Consulting Digital Marketing te verbeteren

Valeria is jouw contactpersoon voor dit project

Help Wemos

Probleemanalyse online marketing campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 3 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Wemos
Wemos

De missie van Wemos.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Gezondheid is ons meest waardevolle bezit. Ongeacht wie je bent of waar je woont. Er zijn echter grote, vermijdbare verschillen in gezondheid tussen bevolkingsgroepen en delen van de wereld. Internationaal beleid heeft niet altijd de gewenste uitkomsten op nationaal niveau. Er zijn structurele veranderingen nodig om te zorgen dat goede gezondheidszorg wereldwijd en voor iedereen toegankelijk is.

Lees meer

Professionals over Wemos

Sanne 👐 Google Analytics uitleg, set-up en training.

💛
rating-stars

"Rhona was heel verwelkomend en positief, ze was een fijn contactpersoon. Tijdens de GA4-training waren deelnemers erg leergierig, ze deden actief mee en waardeerden onze inzet. "

Sanne

M. 👐 Probleemanalyse online marketing campagne

💛
rating-stars

"Fijne en duidelijke communicatie, staan open voor feedback en ik kijk terug op een prettige (kortstondige) samenwerking.. "

M.