5c6ee8d2-76dd-4586-bd33-b528b9234dff

Strategische sparringspartner: expert blik op nieuwe merknaam

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als ervaren facillitator of sparringspartner kan helpen bepaalde (strategische) merk thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Strategie & Consulting

Organisatie in het kort

Samen met partners als KWF Kankerbestrijding en RegioBank zetten wij programma's op voor 100+ lokale initiatieven die het verschil maken tegen eenzaamheid, voor meer natuur of een gezelligere buurt.

  • Welzijn
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

💒 Voor je Buurt

⏱️ 1-4 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw expertise hebben we een naam die écht bij ons past en kunnen we aan onze opdrachtgevers laten zien wat voor mooie organisatie wij zijn!
Aster  van Tilburg
Geschreven door Aster van Tilburg van Voor je Buurt

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We lopen er al een tijd tegen aan dat onze organisatienaam Voor je Buurt (ook merknaam voor platform voorjebuurt.nl) niet meer aansluit bij wat we willen uitstralen richting onze opdrachtgevers. We zijn druk aan het brainstormen voor een naam die meer professionaliteit, expertise en innovatie uitstraalt. Maar om de knoop door te hakken en een goede afweging te maken zoeken we jou.

Wat hebben we nodig?

  • Wij zoeken iemand die met ons mee kan denken over de keuze voor een nieuwe organisatienaam.
  • We hebben daarbij iemand nodig met een blik van buiten, gevoel voor branding en iemand die goede vragen kan stellen.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Onze identiteit met missie, kernwaarden en kerncompetenties staat.
  • Ook weten we goed wat ons verhaal en meerwaarde richting opdrachtgevers is.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Voor je Buurt
Voor je Buurt

De missie van Voor je Buurt.

🙂Welzijn
📍Utrecht

Voor je Buurt wil iedereen in staat stellen om mensen, geld en hulp te mobiliseren om een goed initiatief te realiseren. Daarvoor begeleiden en trainen we initiatiefnemers met het opzetten van een campagne. Zo hebben we de afgelopen jaren bijgedragen aan de realisatie van meer dan 2000 voedselbossen, buurtfestivals, sociale ondernemingen en andere mooie bottom-up projecten op een van onze 12 verschillende platforms (naast voorjebuurt.nl o.a, voorjestadsie.nl en voordeouderen.nl). We werken in opdracht van zo’n 40 overheden, NGO’s, fondsen en bedrijven in Nederland, België en de rest van de wereld (via onepercentclub.com). We adviseren en begeleiden hen met slim inzetten van subsidie, en het versterken van initiatieven. Voor je Buurt is als stichting in 2012 opgericht en heeft een team van 6 medewerkers en 2 stagiaires.

Lees meer

Professionals over Voor je Buurt

Laurens 👐 Kennissessie GDPR en AVG

Laurens
Het is prettig als de directeur van een organisatie (Aster van Tilburg, Voor je buurt) zo betrokken is bij het onderwerp (privacy in dit geval) en er ook veel van af weet. Dat helpt ook enorm bij het onderstrepen van het belang van een kennissessie.