
Missie, visie en waarden
"Met een goede strategie voor mijn project, is de impact vele malen groter. Ik heb goede ervaringen met online marketing voor mijn loopbaanadviespraktijk, maar dit project is echt een uitdaging. Lastiger te concretiseren en online te verkopen. Wel interessant. "

Vivanti
Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud. Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.
Help Vivanti
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken

Help Annelies van Vivanti
Annelies is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
- Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
- Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie

Door Annelies van Swigchem
⏱️ Geplaatst op 14 april 2020
Help Vivanti
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken


De missie van Vivanti.
Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud.
Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.