
Missie, visie en waarden
Profiel vrijwilliger
Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
Ervaring met:
- Strategie & Consulting
Organisatie in het kort
Wij willen dat een groot aantal mensen inzien, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. De wereld waarnaar ze in hun hart verlangen.
- Duurzaamheid, natuur en milieu
- Educatie
- Welzijn
Project details
💒 Vivanti
⏱️ 8-16 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-5 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis.
🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Een kleine voetafdruk door een grote hartafdruk. Inspiratie voor transformatie.

Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Ik start op bescheiden schaal. Groei in het tempo dat passend is.
Ik vind het leuk als je openstaat voor het soort informatie waarover ik ga publiceren. Een 'no nonsense' blik is welkom.
Wat hebben we nodig?
- Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
- Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
- Strategisch overleg/sparren over deze activiteiten en de het kerndoel dat organisatie nastreeft.
- Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Wat hebben we al?
- Een personeelslid die verantwoordelijk is voor de project.
- Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
- Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
- Start met een blog. 15 teksten geschreven, beeldmateriaal verzameld.
- Missie, visie en waarden ga ik formuleren.
Waarom is dit project van waarde?
Mensen komen op ideeën voor andere duurzame oplossingen. Met een goede strategie voor mijn project, is de impact vele malen groter. Ik heb goede ervaringen met online marketing voor mijn loopbaanadviespraktijk, maar dit project is echt een uitdaging. Lastiger te concretiseren en online te verkopen. Wel interessant.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Project alerts
Je bent er bijna


De missie van Vivanti.
Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud.
Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.