19d846eb-ed65-482c-aa13-546228b5bc6e

Missie, visie en waarden

Project details

💒 Vivanti

🛠️ Strategie & Consulting

⏱️ 8-16 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

Organisatie in het kort

Overkoepelend doel:
Grote aantallen mensen zien in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. De wereld waarnaar ze in hun hart verlangen.
Zou jij me kunnen helpen dit te vertalen naar concrete doelen?

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Educatie
  • Welzijn

Profiel vrijwilliger

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Een kleine voetafdruk door een grote hartafdruk. Inspiratie voor transformatie.
Geschreven door Annelies van Swigchem van Vivanti

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Ik start op bescheiden schaal. Groei in het tempo dat passend is.
Ik vind het leuk als je openstaat voor het soort informatie waarover ik ga publiceren. Een 'no nonsense' blik is welkom.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg/sparren over deze activiteiten en de het kerndoel dat organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor de project.
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
  • Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Start met een blog. 15 teksten geschreven, beeldmateriaal verzameld.
  • Missie, visie en waarden ga ik formuleren.

Waarom is dit project van waarde?

Mensen komen op ideeën voor andere duurzame oplossingen. Met een goede strategie voor mijn project, is de impact vele malen groter. Ik heb goede ervaringen met online marketing voor mijn loopbaanadviespraktijk, maar dit project is echt een uitdaging. Lastiger te concretiseren en online te verkopen. Wel interessant.

Vivanti
Koningsspilstraat 21
4105 HD Culemborg
Annelies van Swigchem
Annelies van Swigchem

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud.
Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.

Waar ze trots op zijn

  • Ik start als eenpitter; dit weerhoudt me er niet van een grote ambitie te hebben. Ik wil internationaal zoveel mogelijk impact hebben.
  • Inspirerende, eigen-wijze en leuke verhalen.
  • Abstracte kennis toegankelijk maken voor een groter publiek.
  • Enthousiast, vrolijk, idealistisch, integer, gedegen, professioneel.