
Missie, visie en waarden
"Met een goede strategie voor mijn project, is de impact vele malen groter. Ik heb goede ervaringen met online marketing voor mijn loopbaanadviespraktijk, maar dit project is echt een uitdaging. Lastiger te concretiseren en online te verkopen. Wel interessant. "

Vivanti
Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud. Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.
Help Vivanti
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Een kleine voetafdruk door een grote hartafdruk. Inspiratie voor transformatie.

Door Annelies van Swigchem
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 14 april 2020
Waarom we jou nodig hebben
Ik start op bescheiden schaal. Groei in het tempo dat passend is. Ik vind het leuk als je openstaat voor het soort informatie waarover ik ga publiceren. Een 'no nonsense' blik is welkom.
Wat ga je doen?
- Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
- Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
- Strategisch overleg/sparren over deze activiteiten en de het kerndoel dat organisatie nastreeft.
- Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.
Wat we al hebben
- Een personeelslid die verantwoordelijk is voor de project.
- Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
- Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
- Start met een blog. 15 teksten geschreven, beeldmateriaal verzameld.
- Missie, visie en waarden ga ik formuleren.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
- Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
- Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie

Help Annelies de Copywriting te verbeteren
Annelies is jouw contactpersoon voor dit project
Help Vivanti
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken


De missie van Vivanti.
Veel mensen voelen zich machteloos en somber als het gaat over duurzaamheid. Ik breng invalshoeken in de publiciteit, die vrijwel onbekend zijn bij een groter publiek. Waardevol, vernieuwend en soms ook eeuwenoud.
Veel mensen zien hierdoor in, hoe ze op een vrolijke manier een duurzame wereld kunnen creëren. Thema’s zijn: liefde, creëren, vrouwelijke kwaliteiten, spiritualiteit en tips.