82f8de5d-9a15-42e5-b169-eaf7466b7723

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Wie zijn onze vrijwilligers eigenlijk en hoe kunnen we ze beter bereiken? Help ons om onze doelgroep beter in kaart te brengen.

Versa Vrijwilligerscentrale

Versa Vrijwilligerscentrale

Versa Vrijwilligerscentrale stimuleert, verbindt en promoot vrijwilligerswerk. We ondersteunen vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, buurt- en bewonersinitiatieven die met vrijwilligers samenwerken. Geven advies op maat en organiseren workshops en bijeenkomsten. We verbinden organisaties met (toekomstige) vrijwilligers via persoonlijk advies en onze vacaturebank. We hebben vestigingen in Hilversum, Gooise Meren, Blaricum, Eemnes, Laren en Weesp.

Help Versa Vrijwilligerscentrale

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help ons meer vrijwilligers te werven door hen te leren kennen! Wie zijn onze vrijwilligers eigenlijk? En is dat een ander soort vrijwilliger dan die we misschien al kennen ?

Suzanne Wierenga

Door Suzanne Wierenga

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 september 2020

Waarom we jou nodig hebben

We zijn met 5 collega's. Twee collega's zijn nieuw. De andere drie werken al behoorlijk lang (10+ jaar) bij Versa Welzijn. Ik heb al eens eerder een traject gedaan waarbij we persona's hebben gemaakt en een customer journey hebben vorm gegeven. Mijn andere (nieuwe) collega heeft een communicatie achtergrond. Doel is om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en allemaal over een zelfde soort basis kennis te beschikken.

Wat ga je doen?

  • Wat is een Customer Journey Map en wat kan het betekenen voor je organisatie?
  • Wat zijn persona's en hoe kan ik beginnen hiermee te werken?
  • Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?
  • Hoe start ik als organisatie met Customer Journey Mapping?

Wat we al hebben

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX specialist die zijn of haar kennis van customer journeys en persona's kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Suzanne Wierenga

Help Suzanne de UX te verbeteren

Suzanne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Versa Vrijwilligerscentrale

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
Versa Vrijwilligerscentrale
Versa Vrijwilligerscentrale

De missie van Versa Vrijwilligerscentrale.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Bussum

Versa Vrijwilligerscentrale stimuleert, verbindt en promoot vrijwilligerswerk. We ondersteunen vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, buurt- en bewonersinitiatieven die met vrijwilligers samenwerken. Geven advies op maat en organiseren workshops en bijeenkomsten. We verbinden organisaties met (toekomstige) vrijwilligers via persoonlijk advies en onze vacaturebank.

We hebben vestigingen in Hilversum, Gooise Meren, Blaricum, Eemnes, Laren en Weesp.

Lees meer

Professionals over Versa Vrijwilligerscentrale

Rick 👐 Flyer design

💛
rating-stars

"Lieve betrokken mensen die veel interesse tonen"

Rick

Hanna 👐 Professionele Powerpoint template

💛
rating-stars

"Het was een heel prettige samenwerking! De communicatie ging soepel en snel. Het was een leuk project met een mooi resultaat!"

Hanna

Kim 👐 Foto's van vrijwilligerswerk

💛
rating-stars

"Prettig samengewerkt met Versa voor deze opdracht. Mijn contactpersoon was vriendelijk en betrokken, voelde me serieus genomen."

Kim

Professional 👐 Adviesrapport: Social Media kanalen

💛
rating-stars

"Versa Vrijwilligerscentrale staan open voor feedback en doen hard hun best met hart voor hun zaak. Dat zorgde voor een fijne samenwerking waarin een duidelijk doel werd gesteld die ook zeker haalbaar was in de tijd die we voor ogen hadden. Het was een prettige samenwerking die ik in de toekomst graag zou vervolgen indien nodig! "

Professional

Annemiek 👐 Poster of flyer design

💛
rating-stars

"Ik heb Versa Vrijwilligerscentrale met veel plezier geholpen. Ze hadden meerdere reacties gehad op het project en daarom hebben we samen gekeken of ik hen ook op een andere manier kon helpen. Dat is zeker gelukt, met mooie ontwerpen als gevolg! "

Annemiek

Annette 👐 Foto's van vrijwilligerswerk

💛
rating-stars

"Enthousiaste medewerkers die zich zeer betrokken voelen bij hun cliënten en vrijwilligers en hen veel verschillende activiteiten bieden. "

Annette