Bermix Studio Tb9sgkp77lm Unsplash

Social media campagne

Transparency International Nederland

Transparency International Nederland

Het is onze missie een einde te maken aan corruptie, witwassen en politieke belangenverstrengeling onder andere door middel van het bevorderen van transparantie, integriteit en verantwoording op alle niveaus en binnen alle sectoren van de maatschappij.

Help Transparency International Nederland

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Integriteit wordt een kernwaarde in Nederland met o.a. deze social media campagne! Samen kunnen we een eind maken aan corruptie die bijdraagt aan oorlog, ongelijkheid en de klimaatcrisis.

Lousewies van der Laan

Door Lousewies van der Laan

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 19 april 2023

Waarom we jou nodig hebben

We gaan van start met een Integrity School waarbij mensen en organisaties leren om te gaan om schendingen van integriteit. Inhoudelijke kennis is in huis (bestrijden corruptie, tegengaan politieke belangenverstrengeling, klokkenluidersbescherming) maar het lukt nog niet om een groot publiek te bereiken, ook mensen die Transparency International niet kennen. We hebben een studio en inhoud, maar zoeken een expert om het te vertalen naar een groot publiek.

Wat ga je doen?

  • Een creatieve vertaling van ons globale campagne idee naar een concept (tagline, short copy, etc)
  • Hulp bij het creëren van de nodige campagne assets (bijvoorbeeld: social media posts, email nieuwsbrief, pagina)).
  • Exacte scope en invulling zijn samen te bepalen.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Globaal idee van het concept en doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Heel veel onderzoek naar corruptie in Nederland en internationaal.
  • Berichten op onze website.
  • Best leuke berichten op LinkedIn, soms zelfs een video.
  • We zitten op LinkedIn, maar willen naar Facebook en Insta.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🌕 Creative Concepting
🌎 Social Media
📢 Campagnes
✍️ Copywriting
🖼 Canva / Design tool

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Lousewies van der Laan

Help Lousewies de Grafisch Design te verbeteren

Lousewies is jouw contactpersoon voor dit project

Help Transparency International Nederland

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Transparency International Nederland
Transparency International Nederland

De missie van Transparency International Nederland.

🕊Mensenrechten
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Het is onze missie een einde te maken aan corruptie, witwassen en politieke belangenverstrengeling onder andere door middel van het bevorderen van transparantie, integriteit en verantwoording op alle niveaus en binnen alle sectoren van de maatschappij.

Lees meer