
Content marketing campagne
Draag bij aan duurzaamheid

Transition to Circularity
Een Circulaire economie in NL in 2050, met duurzame grondstoffen en hergebruik van afvalstromen. Op donderdag 30 oktober 2025 komen we samen in Eindhoven! Georganiseerd door Biobased Circular (BBC), Groene Chemie Nieuwe Economie (GCNE) en Circular Plastic NL (CPNL), is een community en een jaarlijks event opgezet om bij te dragen aan het verbeteren van het innovatie- en ondernemersklimaat.
Help Transition to Circularity
Content marketing campagne
Uren
10 tot 14 uur in totaal
Periode
In 4 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
📅 Schrijf je in vóór 01-09-2025

Help Birgit van Transition to Circularity
Birgit is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
- Jij bent een content marketeer met een passie voor circulariteit en ondernemerschap. Je hebt zin om een content te maken en te adviseren over de contentstrategie die de thema's van het evenement versterken.
- Je vindt het leuk om creatieve content te creëren en te optimaliseren voor verschillende kanalen.
- Je wilt graag samenwerken met een team dat zich inzet voor een de transitie naar groene chemie en circulaire (bio)plastics en bent bedreven in het gebruik van kanalen en tools zoals LinkedIn, Mailchimp en SEO-technieken.

Door Birgit Ros
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 16 april 2025
Help Transition to Circularity
Content marketing campagne
Uren
10 tot 14 uur in totaal
Periode
In 4 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
📅 Schrijf je in vóór 01-09-2025


De missie van Transition to Circularity.
Een Circulaire economie in NL in 2050, met duurzame grondstoffen en hergebruik van afvalstromen. Op donderdag 30 oktober 2025 komen we samen in Eindhoven! Georganiseerd door Biobased Circular (BBC), Groene Chemie Nieuwe Economie (GCNE) en Circular Plastic NL (CPNL), is een community en een jaarlijks event opgezet om bij te dragen aan het verbeteren van het innovatie- en ondernemersklimaat.
Lees meer