TMI 7615

Contentstrategie

Project details

💒 TMI

🛠️ Content

⏱️ 15-30 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

Organisatie in het kort

Digitale geletterdheid geeft jongeren de middelen om als individu een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de maatschappij. In het digitale tijdperk waarbij online informatie het belangrijkste bezit is van de nieuwere generaties en het belangrijkste middel van communicatie, is het ondenkelijk dat jongeren hierin niet worden onderwezen.

  • Educatie

Profiel vrijwilliger

Een contentstrateeg die een effectieve contentstrategie kan formuleren. Benodigd: heeft ervaring met content, communicatiedoelstellingen, doelgroepen en strategie.

Start: Vanaf de match: 20 - 30 uur. Enkel op locatie

Dit project levert ons waardevolle kennis op waarmee we de visie van het bedrijf op alle juiste kanalen kunnen verspreiden.
Geschreven door Karlijn Boddeüs van TMI

Project­omschrijving

Wat hebben wij nodig.
Wat we al hebben.

Waarom is dit project van waarde.

We zijn al langere tijd aan het experimenteren met externe communicatie maar willen nu de stap zetten om het op een gestructureerde manier te doen. Sinds kort ben ik in dienst getreden en het lijkt mij goed om iemand uit het werkveld te kunnen sparren. 

Goed om te weten. 

We geven zelf les over de gevaren van social media maar door de verschillende doelgroepen weten we zelf niet hoe we onze visie moeten uitdragen op de verschillende kanalen. We hebben redelijk wat kennis, maar de vertaalslag naar content op socials blijft lastig. Bij TMI werken veel mediamakers, dus we zullen alle content in-house maken. Bijna alle afdelingen zullen samenwerken in het ontwikkelen van de content.

Karlijn Boddeüs
Karlijn BoddeüsSocial Media Coördinator

Meer weten?

TMI
TMI
Euclideslaan 60
3584BN Utrecht
TMI.academy
Karlijn Boddeüs
Karlijn BoddeüsSocial Media Coördinator

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Het is net zo belangrijk als leren lezen en schrijven: digitale geletterdheid en mediawijsheid. TMI academy werkt al jaren samen met verschillende scholen door heel Nederland om de volgende generatie bewust te maken van de mogelijkheden en gevaren van (sociale) media. Door middel van interactieve videolessen maken onze trainers en coaches middelbare scholieren media savvy! Van losse lessen tot volledige projectweken: TMI neemt scholen even over. We trainen mentoren om zelf les te geven en organiseren ouderavonden om ouders mee te nemen.

Over 2 a 3 jaar ligt er een nieuw curriculum, inclusief Digitale Geletterdheid. TMI moet de voornaamste partij worden om mee samen te werken.

Waar ze trots op zijn

  • Wij helpen 500 leerlingen per maand
  • We hebben een enthousiast team van zo'n 20 fulltimers en 130 freelancers
  • Wij zijn tot nu toe ieder jaar verdubbeld
  • Wij hebben de potentie om de gehele nieuwe generatie digitaal geletterd te krijgen
  • Wij hebben de meest schattige kantoorhond die er bestaat: Buda

Ken je iemand die past bij dit project?

Help dit goede doel een handje.