b4e196fb-40fb-4cea-910d-3c627ec42fd5

Ontwikkelen van donor journeys

Tjommie

Tjommie

In Zuid-Afrika betekent Tjommie ‘vriend’. Kinderen in townships van Zuid-Afrika, die vaak opgroeien zonder ouders vanwege de hiv/aids-epidemie, of te maken krijgen met drugs, geweld, werkloosheid en jeugdzwangerschappen, krijgen niet de kans zich te ontwikkelen en aan de vicieuze cirkel van armoede te ontsnappen. Een vriend die hulp biedt, is daarom van levensbelang. Al 20 jaar helpt Tjommie kwetsbare kinderen door in hun basale levensbehoeften te voorzien en hun sociaal-emotionele ontwikkeling te stimuleren.

Help Tjommie

Ontwikkelen van donor journeys

Uren

24 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Creëer persoonlijke connecties met onze donateurs door het ontwikkelen van donor journeys die aansluiten bij onze stichtingsidentiteit en -missie. Jouw marketingexpertise kan Tjommie helpen om meer kansen te bieden aan kinderen in Zuid-Afrikaanse townships.

Maartje Smits

Door Maartje Smits

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 20 december 2023

Waarom we jou nodig hebben

We willen dit project starten omdat we de mogelijkheid zien om op een nog persoonlijkere manier te communiceren met onze donateurs, gebaseerd op hun bijdrage aan projecten. Dit streven is in lijn met de identiteit en missie van onze stichting.

Wat ga je doen?

  • Uitwerken van een donor / customer journey
  • Advies & input voor het vernieuwen van onze communicatie uitingen (Mailings)

Wat we al hebben

  • De huidige routes voor donoren en communicatie-uitingen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📲 Marketing / Process Automation
🤓 Business & Analyse

Wij zijn opzoek naar een Hands-on marketingspecialist die het leuk vindt zijn/haar kennis voor een klein goed doel voor kinderen in townships van Zuid-Afrika in te zetten. Je gaat zelfstandig aan de slag in je eigen tijd, en voert van tijd tot tijd overleg.

Maartje Smits

Help Maartje de Marketing / Process Automation te verbeteren

Maartje is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tjommie

Ontwikkelen van donor journeys

Uren

24 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Tjommie
Tjommie

De missie van Tjommie.

🌏Ontwikkelingshulp
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

In Zuid-Afrika betekent Tjommie ‘vriend’. Kinderen in townships van Zuid-Afrika, die vaak opgroeien zonder ouders vanwege de hiv/aids-epidemie, of te maken krijgen met drugs, geweld, werkloosheid en jeugdzwangerschappen, krijgen niet de kans zich te ontwikkelen en aan de vicieuze cirkel van armoede te ontsnappen. Een vriend die hulp biedt, is daarom van levensbelang. Al 20 jaar helpt Tjommie kwetsbare kinderen door in hun basale levensbehoeften te voorzien en hun sociaal-emotionele ontwikkeling te stimuleren.

Lees meer

Professionals over Tjommie

Andreea 👐 Data analyse donor journey

💛
rating-stars

"Dit mooie project is echt een teamprestatie en samenwerking met Maartje en Hans was een echt plezier. Ik ben trots op wat we samen bereiken met de donor journeys voor Tjommie en hun belangrijke missie. "

Andreea

Hans 👐 Ontwikkelen van donor journeys

💛
rating-stars

"Het was een genoegen om met Maartje samen te werken. Met haar enorme kennis van de organisatie en de donateurs en ondersteund met door Maartje verstrekte informatie hebben we de bestaande journeys opnieuw ontwikkeld. Wat hierbij enorm hielp was haar positief kritische houding en enthousiasme. "

Hans