edf0c22f-1fa9-47eb-a7f8-45ca3d1ca3bc

Creatieve inhakers voor Social Media

Ticketbank

Ticketbank

Met Ticketbank zorgen we dat niemand wordt buitengesloten door geldzorgen — ook mensen met een krappe beurs kunnen zo meegenieten van alles wat Rotterdam aan evenementen te bieden heeft.

Help Ticketbank

Creatieve inhakers voor Social Media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help ons Ticketbank tot een succes te maken!

Menoush Vroon

Door Menoush Vroon

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Ticketbank is een online platform waarop Rotterdamse sport- en cultuurorganisaties gratis toegangskaarten aanbieden. Ticketbank linkt deze organisaties aan mensen die op stap willen, maar een beperkt budget hebben. Zo kunnen ook mensen die weinig te besteden hebben van hun evenementen genieten. Het is voor ons belangrijk om actief aanwezig te blijven op social media. Op dit moment hebben we niet de juiste kennis in huis om hier structureel mee aan de slag te gaan. Daarom zouden we het enorm waarderen als we wat hulp kunnen krijgen op dit gebied, zodat we een aantal ideeën klaar hebben staan.

Wat ga je doen?

  • Het bedenken en uitwerken van 3 tot 6 creatieve inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten en die passen bij onze merkidentiteit.
  • Een document met de opgeleverde teksten die we kunnen gebruiken om zelf posts te maken.
  • Eventueel ideeën over visuele invulling voor de posts.

Wat we al hebben

  • Missie en visie document.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting

Een Social Media specialist of creative concepter, die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.

  • Ervaring met diverse sociale mediaplatforms en kennis van trends.
  • Je hebt een flinke dosis creativiteit om relevante inhakers te bedenken.
Menoush Vroon

Help Menoush de Social Media te verbeteren

Menoush is jouw contactpersoon voor dit project

Help Ticketbank

Creatieve inhakers voor Social Media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Ticketbank
Ticketbank

De missie van Ticketbank.

🤲Armoede
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

Met Ticketbank zorgen we dat niemand wordt buitengesloten door geldzorgen — ook mensen met een krappe beurs kunnen zo meegenieten van alles wat Rotterdam aan evenementen te bieden heeft.

Lees meer