Thom 👐 Pitch deck

"Het was een prettige samenwerking met veel betrokkenheid."
Thom
Teachers for Climate
Duurzaam onderwijs helpt jongeren om actief en hoopvol bij te dragen aan het beperken van klimaatverandering, het herstellen van de biodiversiteit en het bevorderen van rechtvaardigheid en inclusie. Duurzaam onderwijs vraagt om specifieke kennis, ruimte voor emoties, een systemische didactiek, het creëren van handelingsperspectief en een participatieve toekomstgerichte leeromgeving.
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Vanuit huis
Doe mee en inspireer jongeren om via duurzaam onderwijs de wereld groener, eerlijker en inclusiever te maken!
Door Mark Boode
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 29 november 2024
Teachers for Climate is een landelijke organisatie van leraren die duurzame professionals samenbrengt voor trainingen en kennisuitwisseling op scholen. We doen dit op vrijwillige basis naast ons werk in het onderwijs, zonder winstoogmerk, behalve enkele subsidies van ongeveer €15.000 per jaar. De trainingen, gebaseerd op ons eigen onderwijsmodel, zijn niet gratis vanwege project- en trainingskosten. Je vindt alle details op masterclassduurzaamonderwijs.nl en door persoonlijke acquisitie. Ons doel is om tegen begin 2025 aanzienlijk te groeien, zodat we zelfvoorzienend kunnen worden.
Een strategische (business) consultant die kan helpen met het samenstellen van een krachtig verwoord pitch deck. Benodigde skills: communicatief sterk (zowel verbaal als in schrift), en ervaring binnen business-gerelateerde zaken (zoals missie/visie, strategie, markt, USP’s, proposities, pitch presentaties, etc).
Help Mark de Pitch & Presentation te verbeteren
Mark is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Vanuit huis
Duurzaam onderwijs helpt jongeren om actief en hoopvol bij te dragen aan het beperken van klimaatverandering, het herstellen van de biodiversiteit en het bevorderen van rechtvaardigheid en inclusie.
Duurzaam onderwijs vraagt om specifieke kennis, ruimte voor emoties, een systemische didactiek, het creëren van handelingsperspectief en een participatieve toekomstgerichte leeromgeving.