Amber Kipp Mm D Kbvtum Unsplash

Facebook, LinkedIn & Instagram Ads

Organisatie in het kort

TAPP Coalitie

Invoering van een eerlijke , hogere vleesprijs in Europa levert op: 120 Mton CO2-reductie (dat is zoveel als de CO2 emissie van 4 Europese landen tezamen), 9 miljard euro lagere zorgkosten en 15 mld euro voor dierenwelzijn en milieu verbetering in de landbouw uit de opbrengst van de heffingen. Hieruit kan ook een lagere prijs voor groenten en fruit betaald worden.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Dierenwelzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Help mee om dierenleed te verminderen door consumenten een eerlijke vleesprijs te laten betalen.

Victor Veen

Victor Veen

TAPP Coalitie

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We zijn enige tijd geleden een petitie gestart om handtekeningen op te halen voor een eerlijke vleesprijs in Europa. We hebben tot nu toe 52.000 handtekeningen opgehaald en met deze Ads campagne willen we naar 200.000 handtekeningen én nieuwe donaties en donateurs. Als kleine organisatie komen we handen tekort - daarom zoeken we naar manieren om een groter bereik te creëren met beperkte middelen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een professional die kan helpen met het opzetten/schrijven van social ads.
  • We leren graag meer over A/B testing voor effectieve campagnes.
  • De ads moeten in het Duits en Frans
  • De soms wat ingewikkelde boodschap vertalen naar een pakkende en snel te begrijpen boodschap.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.

  • Ervaring in het opzetten van social media campagnes op platforms zoals Facebook, Instagram en/of LinkedIn.
  • Je bent bekend met ads, targeting, funnels en de ins en outs van advertentiebeheer.
🌎 Social Media
📢 Social Advertisement

Dit hebben we al in huis

  • De doelen van deze campagne.
  • We hebben budget (+- 500 euro) om advertenties te doen
  • Content kan hier vanaf gehaald worden: https://goodfoodprice.eu en de visuals op de social media van Tapp Coalitie (facebook, insta, twitter, linked in).
  • We hebben de mogelijkheid om onze webbeheerder kleine werkzaamheden te laten uitvoeren (bijvoorbeeld om Tag Manager of Facebook Pixel te installeren).
  • Wij hebben Google Analytics op onze website geïnstalleerd.

TAPP Coalitie
TAPP Coalitie

De missie van TAPP Coalitie.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

De TAPP Coalitie zet zich in voor de 'echte' eerlijke prijs van voedsel, incl milieukosten, te beginnen bij vlees en zuivel. Dit heeft een negatieve impact op klimaat, natuur en volksgezondheid. De heffingsopbrengst kan gebruikt worden voor drie zaken:
1. verduurzamen landbouw (milieu, klimaat, natuur, dierenwelzijn)
2. verlaging btw op groenten en fruit
3. compensatie lagere inkomens

Lees meer