Amber Kipp Mm D Kbvtum Unsplash

Facebook, LinkedIn & Instagram Ads

Profiel vrijwilliger

Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.

Ervaring met:

  • Social Media

Organisatie in het kort

Invoering van een eerlijke , hogere vleesprijs in Europa levert op: 120 Mton CO2-reductie (dat is zoveel als de CO2 emissie van 4 Europese landen tezamen), 9 miljard euro lagere zorgkosten en 15 mld euro voor dierenwelzijn en milieu verbetering in de landbouw uit de opbrengst van de heffingen. Hieruit kan ook een lagere prijs voor groenten en fruit betaald worden.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Dierenwelzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 TAPP Coalitie

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Help mee om dierenleed te verminderen door consumenten een eerlijke vleesprijs te laten betalen.
Victor Veen
Geschreven door Victor Veen van TAPP Coalitie

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zijn enige tijd geleden een petitie gestart om handtekeningen op te halen voor een eerlijke vleesprijs in Europa. We hebben tot nu toe 52.000 handtekeningen opgehaald en met deze Ads campagne willen we naar 200.000 handtekeningen én nieuwe donaties en donateurs. Als kleine organisatie komen we handen tekort - daarom zoeken we naar manieren om een groter bereik te creëren met beperkte middelen.

Wat hebben we nodig?

  • Een professional die kan helpen met het opzetten/schrijven van social ads.
  • We leren graag meer over A/B testing voor effectieve campagnes.
  • De ads moeten in het Duits en Frans
  • De soms wat ingewikkelde boodschap vertalen naar een pakkende en snel te begrijpen boodschap.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • De doelen van deze campagne.
  • We hebben budget (+- 500 euro) om advertenties te doen
  • Content kan hier vanaf gehaald worden: https://goodfoodprice.eu en de visuals op de social media van Tapp Coalitie (facebook, insta, twitter, linked in).
  • We hebben de mogelijkheid om onze webbeheerder kleine werkzaamheden te laten uitvoeren (bijvoorbeeld om Tag Manager of Facebook Pixel te installeren).
  • Wij hebben Google Analytics op onze website geïnstalleerd.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

TAPP Coalitie
TAPP Coalitie

De missie van TAPP Coalitie.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

De TAPP Coalitie zet zich in voor de 'echte' eerlijke prijs van voedsel, incl milieukosten, te beginnen bij vlees en zuivel. Dit heeft een negatieve impact op klimaat, natuur en volksgezondheid. De heffingsopbrengst kan gebruikt worden voor drie zaken:
1. verduurzamen landbouw (milieu, klimaat, natuur, dierenwelzijn)
2. verlaging btw op groenten en fruit
3. compensatie lagere inkomens

Lees meer