19a8a607-0393-4c7d-a47a-2e0fa5199bb9

Creatief campagne concept voor radio/tv

Hey creatieveling! Bedenk jij voor ons een goed concept die gelanceerd kan worden op de TV of op de radio? Zo kunnen wij nog meer onze stem laten horen over een eerlijke vleesprijs die beter is voor dier, boer en milieu!

TAPP Coalitie

TAPP Coalitie

De TAPP Coalitie zet zich in voor de 'echte' eerlijke prijs van voedsel, incl milieukosten, te beginnen bij vlees en zuivel. Dit heeft een negatieve impact op klimaat, natuur en volksgezondheid. De heffingsopbrengst kan gebruikt worden voor drie zaken: 1. verduurzamen landbouw (milieu, klimaat, natuur, dierenwelzijn) 2. verlaging btw op groenten en fruit 3. compensatie lagere inkomens

Help TAPP Coalitie

Creatief campagne concept voor radio/tv

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Heel Nederland voor een eerlijke vleesprijs. Beter voor dier, boeren en milieu. Dat is een praktisch en goed haalbaar doel. Zeker als we jouw expertise hierbij kunnen gebruiken!

Jeroom  Remmers

Door Jeroom Remmers

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 24 februari 2021

Waarom we jou nodig hebben

Het is belangrijk dat TAPP Coalitie met haar breed gesteunde plan voor een eerlijke, hogere vleesprijs, een paar keer op TV of radio komt. Bijvoorbeeld in actualiteiten rubrieken of achtergrond rapportages. Zo kunnen we niet alleen duidelijk maken dat een meerderheid van Nederland de heffing op vlees steunt maar dat ook de bekendheid van Tapp Coalitie vergroot wordt in Nederland.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Het zou helemaal fantastisch zijn als deze nieuwe gever ook nog tijd heeft om ons te pluggen (eigen netwerkje bij redacties is een pré).

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter, die een campagneconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document. Iemand met ervaring met het uitdenken van een goed concept voor programma redacties op TV of radio. Pre: eigen netwerk in deze wereld!

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Jeroom  Remmers

Help Jeroom de Creative Concepting te verbeteren

Jeroom is jouw contactpersoon voor dit project

Help TAPP Coalitie

Creatief campagne concept voor radio/tv

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
TAPP Coalitie
TAPP Coalitie

De missie van TAPP Coalitie.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

De TAPP Coalitie zet zich in voor de 'echte' eerlijke prijs van voedsel, incl milieukosten, te beginnen bij vlees en zuivel. Dit heeft een negatieve impact op klimaat, natuur en volksgezondheid. De heffingsopbrengst kan gebruikt worden voor drie zaken:
1. verduurzamen landbouw (milieu, klimaat, natuur, dierenwelzijn)
2. verlaging btw op groenten en fruit
3. compensatie lagere inkomens

Lees meer