1588336864452

Communicatie strategie

Profiel vrijwilliger

Een communicatie strateeg die een effectieve communicatie strategie kan formuleren. Benodigd: heeft ervaring met content, communicatiedoelstellingen, doelgroepen en strategie.

Ervaring met:

  • Communicatie

Organisatie in het kort

Invoering van een eerlijke , hogere vleesprijs in Europa levert op: 120 Mton CO2-reductie (dat is zoveel als de CO2 emissie van 4 Europese landen tezamen), 9 miljard euro lagere zorgkosten en 15 mld euro voor dierenwelzijn en milieu verbetering in de landbouw uit de opbrengst van de heffingen. Hieruit kan ook een lagere prijs voor groenten en fruit betaald worden.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Dierenwelzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 TAPP Coalitie

⏱️ 8-24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Samen kunnen we tot een goede strategie komen dat onze communicatie klaarstoomt voor 2021. Help mee en strijd voor een eerlijke vleesprijs.
Jeroom  Remmers
Geschreven door Jeroom Remmers van TAPP Coalitie

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Voor 2021 willen wij graag een communicatieplan opstellen, zodat we het hele jaar weten wat, wanneer en naar wie we gaan communiceren, en met welke middelen we dat gaan doen. Daarin wordt extra aandacht gelegd op bepaalde campagnes/acties die we gepland hebben, zoals de aankomende verkiezingscampagne in Nederland.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige content activiteiten.
  • Strategisch overleg/sparren over huidige doelstellingen, activiteiten, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een communicatie strategie met bijvoorbeeld zaken als communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen.
  • Een start plan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.
  • Welke middelen kunnen we het beste inzetten om onze boodschap over te brengen.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Een document met de stappen die we ondernemen om samen tot een goede strategie te komen.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

TAPP Coalitie
TAPP Coalitie

De missie van TAPP Coalitie.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

De TAPP Coalitie zet zich in voor de 'echte' eerlijke prijs van voedsel, incl milieukosten, te beginnen bij vlees en zuivel. Dit heeft een negatieve impact op klimaat, natuur en volksgezondheid. De heffingsopbrengst kan gebruikt worden voor drie zaken:
1. verduurzamen landbouw (milieu, klimaat, natuur, dierenwelzijn)
2. verlaging btw op groenten en fruit
3. compensatie lagere inkomens

Lees meer