🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdek hieronder andere mooie projecten

Creatief campagne concept

Strong Babies

Strong Babies maakt zich sterk voor te vroeg geboren baby's door te investeren in onderzoek, zorg en voorlichting. Lees meer

Strong Babies

Hoe wij helpen

Strong Babies financiert onderzoek naar vroeggeboorte, geeft voorlichting aan ouders en zorgverleners, en ondersteunt kangoeroezorg met buidelstoelen in ziekenhuizen. Zo helpt de organisatie premature baby's dagelijks vechten voor hun leven en verbetert ze hun overlevingskansen. Dankzij deze projecten krijgen kwetsbare baby's meer huid-op-huidcontact en een sterkere start in het leven.

Waarom

  • Vroeggeboorte treft jaarlijks meer dan 11.000 baby's in Nederland.
  • Dagelijks overlijden twee te vroeg geboren baby's aan complicaties.
  • Overlevende prematuren kampen vaak met levenslange fysieke en mentale problemen.

Wie we helpen

  • Te vroeg geboren baby's die dagelijks vechten voor hun leven
  • Ouders van prematuren die langdurige zorg en ondersteuning nodig hebben
  • Baby's in ziekenhuizen die baat hebben bij kangoeroezorg zoals buidelen

Help Strong Babies

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Sanne

Help Sanne van Strong Babies

Sanne is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm
📢 Marketingcampagne

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Sanne

Door Sanne Lacor

Directeur

⏱️ Geplaatst op 02 augustus 2023

Help Strong Babies

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Strong Babies
Strong Babies

De missie van Strong Babies.

ribbon-starGezondheid en ziektebestrijding
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointAmersfoort

Strong Babies maakt zich sterk voor te vroeg geboren baby's door te investeren in onderzoek, zorg en voorlichting.

Lees meer

Professionals over Strong Babies

Luvuezo 👐 Adverteren in Google met Google Grants

💛
rating-stars

"Ik heb de kans gehad om samen te werken met Strong Babies om een SEA-campagne op te zetten met behulp van hun Google Ad Grants-account. Ik heb niet alleen mijn kennis van Ad Grants verdiept, maar ook met veel plezier samengewerkt met een betrokken en prettig persoon om mee samen te werken zoals Sanné."

Luvuezo

Kirsten 👐 Strategische sessies: Partnerships

💛
rating-stars

"Er was een duidelijk plan, een helder doel, maar ook voldoende ruimte voor eigen inbreng en initiatief. De communicatie was snel en goed gestructureerd en ik kreeg voldoende ondersteuning. Daarnaast is Strong Babies een organisatie met veel passie en enthousiasme voor hun missie!"

Kirsten