Abrona 3

Campagne communicatie advies

Organisatie in het kort

Stichting Vrienden van Abrona

Wij inspireren anderen om van betekenis te zijn voor mensen met een beperking, zodat we weer kleur aan hun leven geven. Samen creëren we net wat meer levensgeluk en kansen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Innovatie

Project details

⏱️

4-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-3 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw advies kunnen wij onze campagne lanceren zodat wij meer Vrienden van Abrona maken en nog meer mensen met een beperking kunnen helpen!

Wilke Sloesarwij

Wilke Sloesarwij

Stichting Vrienden van Abrona

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We gaan een toffe campagne lanceren om meer donateurs te binden bij onze stichting. Om hier een sterke basis voor te leggen zou ik graag met jou willen sparren over thema's zoals onze communicatie naar onze doelgroep en de boodschap, maar ook hoe wij ons positioneren. Met jouw advies kan ik een sterke campagne gaan lanceren en zo veel mogelijk mensen met een beperking helpen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe (campagne) plannen, beschikbare middelen en budget.
  • 2 tot 3 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken zoals: doelstelling, activiteiten, kanalen & doelgroep.
  • Een korte samenvatting van de besproken punten met adviezen en next steps voor de uitvoer zoals: boodschap, geprioriteerde kanalen, positionering etc.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die advies kan geven voor het ontwikkelen van een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie.
  • Het programma en de inhoudelijke pijlers van de campagne.
  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.

  • Je kan me ook alvast een vraag stellen via de knop hieronder!
Stichting Vrienden van Abrona
Stichting Vrienden van Abrona

De missie van Stichting Vrienden van Abrona.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Huis ter Heide

De Vrienden van Abrona geven kleur aan het leven van mensen met een verstandelijke beperking, die wonen en werken bij zorgorganisatie Abrona (actief in de provincie Utrecht). Onze belangrijkste speerpunten zijn: meedoen in de samenleving op het gebied van werk/vrije tijd, leren en ontwikkelen, innovatie in de zorg, gezonde leefstijl en ontmoetingen tussen mensen met- en zonder beperking.

Lees meer

Professionals over Stichting Vrienden van Abrona

Moniek 👐 Poster of flyer design

bb499af8-959f-4023-8132-3ecdc6eea4c9
💛
rating-stars

"Vrienden van Abrona nam me serieus als onwerper en gaf me de ruimte om mijn eigen ideeën en inbreng een plek te geven binnen het project. De meetings waren gezellig en informeel. Zou het zeker nog eens samenwerken."

Moniek

René 👐 Campagne communicatie advies

698a6be7-792f-4150-9819-7762ec3f4ceb
💛
rating-stars

"Wilke staat open voor veranderingen en nieuwe inzichten. Dat is fijn samenwerken zo!"

René