7abb9f13-f532-4f0d-b3f5-9720b68b2281

Strategisch advies over Social Media

We weten dat onze inzet van social media beter kan, maar waar en hoe moeten we beginnen? Kun je met ons gaan brainstormen hoe we onze doelgroepen kunnen blijven enthousiasmeren? Zo kunnen we meer betekenen voor gevluchte studenten en professionals!

Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Wij geloven in een wereld waarin gevluchte mensen recht hebben op een eerlijke kans om hun kennis, talenten en ambities in te zetten. ​

Help Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met het strategischer inzetten van onze social media kanalen kunnen we onze doelgroepen blijven verrassen en enthousiasmeren over UAF!

Aimée Vegter

Door Aimée Vegter

Fondsenwerver

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 20 juni 2022

Waarom we jou nodig hebben

Het lukt ons niet om tot een (nieuwe) content strategie te komen, afgestemd op de doelgroepen (we hebben er veel) en kanalen. We hebben hulp nodig, want we geloven wel, dat het beter kan dan nu. En dan is er nog de vraag of we alle kennis & kunde wel in huis hebben. Ben jij de professional met de expertise die we zoeken? Je wordt met open armen ontvangen.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Aimée Vegter

Help Aimée de Social Media te verbeteren

Aimée is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF
Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

De missie van Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF.

📚Educatie
💒 Gevestigde organisatie
📍utrecht

Wij geloven in een wereld waarin gevluchte mensen recht hebben op een eerlijke kans om hun kennis, talenten en ambities in te zetten. ​

Lees meer

Professionals over Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Evelyne 👐 Kennissessie Marketing Automation

💛
rating-stars

"De samenwerking met het UAF verliep supervlot. Het is een enthousiaste groep mensen die bereid zijn om in te zetten op groei en innovatie. Fijn om te zien dat Marketing Automation ook leeft onder stichtingen \/ goede doelen. Het UAF was zeer betrokken bij het project en leverde zelf input en ideeën aan. Dit zorgde voor een goede interactie en verloop van het verhaal. Helemaal top! :-)"

Evelyne

Rui 👐 Studenten wervingscampagne

💛
rating-stars

"Het was een ontzettend leuke samenwerking. Alex heeft een super goede briefing geleverd en schakelde snel. De presentaties waren heel leuk, het barst van de positieve energie bij het UAF. Iedereen denkt mee en er ontstaan spontaan allemaal nieuwe ideeën. Ze hebben ook een fotografe ingeschakeld die de campagne shoots gaat doen, waardoor het project naar een nog hoger niveau getild gaat worden. Al met al ontzettend leuk om te doen en volgens mij gaat er een mooie campagne komen!"

Rui

Martijn 👐 UX design

💛
rating-stars

"Wat een geweldig team bij UAF! Tijdens meerdere sessies hebben we toegewerkt naar een mooi eindresultaat. Deze vernieuwde basis in combinatie met de passie van het team gaat zeker zorgen voor een mooi vernieuwend MijnUAF!"

Martijn

Daniel 👐 Workshop communicatie trends

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking met UAF als zeer positief ervaren. De ruim 2 uur durende innovatieworkshop was erg interactief (ondanks dat het online was). Erg leuk, de energie en betrokkenheid tijdens de sessie, en de enthousiaste reacties achteraf. We gaan elkaar zeker nog eens spreken!"

Daniel

Lars 👐 SEO Audit

💛
rating-stars

"De samenwerking verliep erg fijn omdat de doelstellingen duidelijk waren, de communicatie goed verliep, en de benodigde middelen snel beschikbaar waren."

Lars

Xaviera 👐 Kennissessie AI

💛
rating-stars

"Leuk team, binnen een organisatie die hele mooie dingen doet. Bij de sessie werden veel vragen gesteld en iedereen luisterde en deed actief mee. Dat gaf mij ook absoluut energie. "

Xaviera