Ra Dragon Hwx3trc1gpo Unsplash

Strategisch advies over Social Media

Stichting Vluchtelingen in de Knel

Stichting Vluchtelingen in de Knel

VidK streeft vanuit medemenselijkheid en gelijkwaardigheid naar het bereiken van een menswaardig bestaan voor ongedocumenteerden.

Help Stichting Vluchtelingen in de Knel

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We kunnen het draagvlak voor afgewezen vluchtelingen en ongedocumenteerden in Eindhoven en daarbuiten, met een sterke social media strategie laten groeien!

Karen Bedaux

Door Karen Bedaux

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 07 juli 2023

Waarom we jou nodig hebben

Wij zoeken een professional vanwege een gebrek aan gespecialiseerde kennis binnen het gebruik van social media. Wij willen meer naamsbekendheid voor onszelf en meer draagvlak voor onze cliënten realiseren en denken dat onze socials ons daarbij kunnen helpen. Welke kanalen zetten we op welke manier in en hoe bereiken we onze verschillende doelgroepen? We kunnen wel wat hulp gebruiken zodat we bewuste(re) keuzes en meer impact kunnen maken.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen, praktische tips.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram.
  • We posten sinds een paar maanden structureler.
  • Volgers, bereik en interacties nemen toe.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Karen Bedaux

Help Karen de Social Media te verbeteren

Karen is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Vluchtelingen in de Knel

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Vluchtelingen in de Knel
Stichting Vluchtelingen in de Knel

De missie van Stichting Vluchtelingen in de Knel.

🕊Mensenrechten
🌳 Impact scale-up fase
📍Eindhoven

VidK streeft vanuit medemenselijkheid en gelijkwaardigheid naar het bereiken van een menswaardig bestaan voor ongedocumenteerden.

Lees meer