
Strategisch advies over Social Media
Organisatie in het kort

Vluchtelingen in de Knel zet zich in voor de basisrechten en belangen van ongedocumenteerden.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
Starten binnen twee maanden
We kunnen het draagvlak voor afgewezen vluchtelingen en ongedocumenteerden in Eindhoven en daarbuiten, met een sterke social media strategie laten groeien!

Karen Bedaux
Stichting Vluchtelingen in de Knel
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij zoeken een professional vanwege een gebrek aan gespecialiseerde kennis binnen het gebruik van social media. Wij willen meer naamsbekendheid voor onszelf en meer draagvlak voor onze cliënten realiseren en denken dat onze socials ons daarbij kunnen helpen. Welke kanalen zetten we op welke manier in en hoe bereiken we onze verschillende doelgroepen? We kunnen wel wat hulp gebruiken zodat we bewuste(re) keuzes en meer impact kunnen maken.
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen, praktische tips.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik heb hier eigenlijk geen kennis of ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
- Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
- Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- De doelgroep(en) die we willen bereiken.
- Missie en visie.
- Onze huidige Social Media kanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram.
- We posten sinds een paar maanden structureler.
- Volgers, bereik en interacties nemen toe.


De missie van Stichting Vluchtelingen in de Knel.
VidK streeft vanuit medemenselijkheid en gelijkwaardigheid naar het bereiken van een menswaardig bestaan voor ongedocumenteerden.
Lees meer