David Clode Hdvmdzqxads Unsplash

Strategisch advies over Marketing

Vissen zijn de grootste groep mishandelde dieren. Dat weten veel mensen niet. Wij zijn er voor bewustwording en onderzoek voor deze prachtige dieren. We willen graag groeien, maar weten niet goed hoe we onszelf goed in de markt kunnen zetten. Denk je mee?

Stichting Vissenbescherming

Stichting Vissenbescherming

Jaarlijks sterven meer dan 1 biljoen vissen een gruwelijke dood. Stichting Vissenbescherming is een gedreven organisatie die zich zowel op Nederlands als op Europees niveau inzet voor het welzijn van vissen en andere in het water levende dieren. Wij verstrekken wetenschappelijk onderbouwde informatie over het bewustzijn, het gedrag en de pijnbeleving van vissen, kreeften en krabben. Daarnaast vergroten we het bewustzijn bij de consument over de ruwe behandeling van vissen in de (zee)visserij, de viskweek/aquacultuur, de hengelsport en het houden van vissen in kommen of aquaria, en de verkoop en het koken van levende kreeften en krabben. We spreken de diverse overheden, ondernemingen en organisaties op hun verantwoordelijkheden aan.

Help Stichting Vissenbescherming

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw marketing kennis kunnen we een boost geven om de stichting echt in de markt te zetten en zo bij te dragen aan het verminderen van leed van vissen.

Laura Venema

Door Laura Venema

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 30 januari 2023

Waarom we jou nodig hebben

We missen kennis en kunde over marketing voor stichtingen en zouden hier graag begeleiding in krijgen. We groeien graag en zien marketing als het startpunt daarin. Kunnen we daarom met jou sparren?

Wat ga je doen?

  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Laura Venema

Help Laura de Communicatie strategie te verbeteren

Laura is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Vissenbescherming

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Vissenbescherming
Stichting Vissenbescherming

De missie van Stichting Vissenbescherming.

🦍Dierenwelzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Groningen

Jaarlijks sterven meer dan 1 biljoen vissen een gruwelijke dood. Stichting Vissenbescherming is een gedreven organisatie die zich zowel op Nederlands als op Europees niveau inzet voor het welzijn van vissen en andere in het water levende dieren. Wij verstrekken wetenschappelijk onderbouwde informatie over het bewustzijn, het gedrag en de pijnbeleving van vissen, kreeften en krabben. Daarnaast vergroten we het bewustzijn bij de consument over de ruwe behandeling van vissen in de (zee)visserij, de viskweek/aquacultuur, de hengelsport en het houden van vissen in kommen of aquaria, en de verkoop en het koken van levende kreeften en krabben. We spreken de diverse overheden, ondernemingen en organisaties op hun verantwoordelijkheden aan.

Lees meer