Helena Lopes Pgnqt0rxwls Unsplash

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

Stichting Verwonderwijs

Persoonsontwikkeling beschikbaar maken voor jongeren (binnen of buiten het onderwijs) zodat zij bewuster in het leven staan en keuzes maken.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Educatie
💛 Welzijn
💛 Kind en gezin

Project details

⏱️

5-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met extra donaties kunnen we meer scholen bereiken en hen ondersteunen bij het integreren van ons unieke persoonlijke ontwikkelingsprogramma in hun lesplannen, waardoor jongeren sterker worden voorbereid op het leven.

Henriette Nouwens

Henriette Nouwens

Stichting Verwonderwijs

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We zoeken iemand die ons strategisch wil helpen met marketing om het bedenken van slimme manieren om donaties binnen te halen. We hebben donaties nodig om door te gaan met onze lobby bij scholen (mbo, hbo, uni) om het persoonsvorming programma Get Real! aan te bieden. Dit programma laat studenten reflecteren op gezondheid, geld, relaties en school/werk. Ze verkennen hun belemmerende overtuigingen, ontdekken hun sterke punten en keuzemogelijkheden, en staan zo steviger in het leven. Wij geloven dat studenten niet alleen vakkennis, maar ook levensvaardigheden moeten leren. Wil jij ons helpen een positieve impact te hebben op de jeugd en hen gelukkiger te maken?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
  • Laten we samen een slimme en doeltreffende strategie opzetten om niet alleen op korte termijn, maar ook op lange termijn donaties binnen te halen.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
  • Een strateeg of marketeer die ons helpt een korte en lange termijn strategie voor fondsenwerving (in eerste instantie donaties) vorm te geven.
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • We hebben de ANBI-status en een website.
  • We hebben een groep ambassadeurs met hun eigen netwerken.
  • We hebben een lijst contactpersonen.

Stichting Verwonderwijs
Stichting Verwonderwijs

De missie van Stichting Verwonderwijs.

📚Educatie
🌿 Groeiende fase
📍Tilburg

We willen persoonsontwikkeling en verwondering een vaste plek geven in het middelbaar en hoger onderwijs. Studenten leren van alles, behalve hoe te leven. Dit zorgt voor stress, verloren voelen enz. Het Programma Get Real! nodigt hen uit te ontdekken hoe ze zich verhouden tot gezondheid, relaties, werk / school, geld, nodigt uit om door te zetten en verbinding aan te gaan.

Lees meer