
Strategisch advies over Marketing

Stichting Verwonderwijs
We willen persoonsontwikkeling en verwondering een vaste plek geven in het middelbaar en hoger onderwijs. Studenten leren van alles, behalve hoe te leven. Dit zorgt voor stress, verloren voelen enz. Het Programma Get Real! nodigt hen uit te ontdekken hoe ze zich verhouden tot gezondheid, relaties, werk / school, geld, nodigt uit om door te zetten en verbinding aan te gaan.
Help Stichting Verwonderwijs
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met extra donaties kunnen we meer scholen bereiken en hen ondersteunen bij het integreren van ons unieke persoonlijke ontwikkelingsprogramma in hun lesplannen, waardoor jongeren sterker worden voorbereid op het leven.

Door Henriette Nouwens
Bestuur of Raad
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
We zoeken iemand die ons strategisch wil helpen met marketing om het bedenken van slimme manieren om donaties binnen te halen. We hebben donaties nodig om door te gaan met onze lobby bij scholen (mbo, hbo, uni) om het persoonsvorming programma Get Real! aan te bieden. Dit programma laat studenten reflecteren op gezondheid, geld, relaties en school/werk. Ze verkennen hun belemmerende overtuigingen, ontdekken hun sterke punten en keuzemogelijkheden, en staan zo steviger in het leven. Wij geloven dat studenten niet alleen vakkennis, maar ook levensvaardigheden moeten leren. Wil jij ons helpen een positieve impact te hebben op de jeugd en hen gelukkiger te maken?
Wat ga je doen?
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
- Laten we samen een slimme en doeltreffende strategie opzetten om niet alleen op korte termijn, maar ook op lange termijn donaties binnen te halen.
Wat we al hebben
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- Missie en visie.
- We hebben de ANBI-status en een website.
- We hebben een groep ambassadeurs met hun eigen netwerken.
- We hebben een lijst contactpersonen.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Henriette de Communicatie strategie te verbeteren
Henriette is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Verwonderwijs
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Stichting Verwonderwijs.
We willen persoonsontwikkeling en verwondering een vaste plek geven in het middelbaar en hoger onderwijs. Studenten leren van alles, behalve hoe te leven. Dit zorgt voor stress, verloren voelen enz. Het Programma Get Real! nodigt hen uit te ontdekken hoe ze zich verhouden tot gezondheid, relaties, werk / school, geld, nodigt uit om door te zetten en verbinding aan te gaan.
Lees meer