6340a46d-0793-43a2-89ab-ff11afe1fdd2

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Heb jij de skills om een huisstijl te ontwerpen voor onze campagne? "Met jouw hulp draag je bij aan de realisatie van onze droom."

Stichting Ushersyndroom

Stichting Ushersyndroom

Ushersyndroom is een zeldzame erfelijke aandoening waarbij kinderen doof of slechthorend geboren worden en naast nachtblindheid ook een progressief verlies van zicht ervaren. Uiteindelijk worden mensen met Ushersyndroom doof én blind. Behandeling van het Ushersyndroom is nog steeds niet mogelijk. Stichting Ushersyndroom heeft als missie: “In 2025 is Ushersyndroom behandelbaar”.

Help Stichting Ushersyndroom

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw hulp draag je bij aan de realisatie van onze droom: 'In 2025 is Ushersyndroom behandelbaar!'

Ivonne Bressers

Door Ivonne Bressers

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 september 2020

Waarom we jou nodig hebben

We zijn op zoek naar iemand die een campagne huisstijl voor ons kan ontwerpen. Doof én blind worden is een beperking in informatie, communicatie en mobiliteit. Jouw ontwerp zorgt ervoor dat mensen met Usher geïnformeerd worden en in contact kunnen komen met elkaar, onderzoekers en artsen.

Wat ga je doen?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar print, social media posts en/of website assets.
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik (waarschijnlijk JPG, PNG, PDF .Ai of EPS)

Wat we al hebben

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving
  • Huidige huisstijl van ons merk (logo, kleuren, lettertypes)

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
📢 Campagnes
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

  • Je bent bekend met grafische software en tools.
  • Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
  • Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Ivonne Bressers

Help Ivonne de Grafisch Design te verbeteren

Ivonne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Ushersyndroom

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Ushersyndroom
Stichting Ushersyndroom

De missie van Stichting Ushersyndroom .

🧬Wetenschap en onderzoek
🌿 Groeiende fase
📍Arnhem

Ushersyndroom is een zeldzame erfelijke aandoening waarbij kinderen doof of slechthorend geboren worden en naast nachtblindheid ook een progressief verlies van zicht ervaren. Uiteindelijk worden mensen met Ushersyndroom doof én blind.

Behandeling van het Ushersyndroom is nog steeds niet mogelijk. Stichting Ushersyndroom heeft als missie: “In 2025 is Ushersyndroom behandelbaar”.

Lees meer

Professionals over Stichting Ushersyndroom

Odile 👐 Fotoshoot op locatie

💛
rating-stars

"Het was heel fijn samenwerken met Stichting Ushersyndroom omdat de samenwerking ten eerste met 2 hele lieve, gedreven en professionele vrouwen was die een duidelijk beeld hadden van het doel van de fotoshoot en heel enthousiast waren. Ik vond het echt een feestje om met ze samen te werken! Ook was er een duidelijke rolverdeling in het project management, wie deed wat. Dat ging hartstikke goed en het resultaat is daardoor heel gaaf geworden. "

Odile

Stef 👐 Creative coach

💛
rating-stars

"Hele fijne stichting om mee samen te werken. Ivonne is super enthousiast, gedreven en staat open voor nieuwe ideeën. "

Stef