
Strategisch advies over Marketing

Stichting T.I.M. Tegen Internet Misstanden
Continue duiken er nieuwe online challenges op. De meeste zijn gelukkig onschuldig maar er zijn ook challenges die kunnen leiden tot verwondingen en zelfs het overlijden van jongeren. Helaas hebben wij dat zelf ervaren toen onze zoon Tim in 2017 overleed als gevolg van een choking game. Met onze stichting willen we jongeren, ouders en opvoeders informeren over de gevaren van deze challenges.
Help Stichting T.I.M. Tegen Internet Misstanden
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met jouw hulp kunnen we een veiligere online omgeving voor jongeren creëren en voorkomen dat ze slachtoffer worden van gevaarlijke trends.

Door Geert Reynders
Oprichter
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 22 februari 2024
Waarom we jou nodig hebben
De afgelopen jaren hebben we diverse middelen ontwikkeld voor (o.a.) opvoeders en scholen om de jongeren te waarschuwen voor de gevaren van online challenges en hoe om te gaan met groepsdruk. Denk hierbij aan een jongerenfilm, een animatiefilm en een mentor les format. Ondanks deze inspanningen, bereiken we nog niet zoveel scholen als we zouden willen. Jouw expertise in marketing maakt het verschil door de besluitvormers binnen het onderwijs effectiever te bereiken en hen te motiveren onze materialen actief te gebruiken. Ben jij klaar om samen met ons een veiliger internet te creëren voor jongeren?
Wat ga je doen?
- Analyse van onze huidige marketinginspanningen.
- Strategiesessies (2-4 uur) om onze aanpak te verfijnen, inclusief discussies over onze missie, positionering, en doelgroepstrategieën.
- Een beknopt marketing- en communicatieplan specifiek gericht op het betrekken van schoolbesturen.
Wat we al hebben
- Toegang tot interne contactpersonen voor inhoudelijke ondersteuning.
- Inzicht in onze doelgroep en bestaande marketingmaterialen.
- Gratis beschikbare jongerenfilm, documentaire, animatiefilm en mentorles m.b.t online challenges en groepsdruk.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Geert de Communicatie strategie te verbeteren
Geert is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting T.I.M. Tegen Internet Misstanden
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Stichting T.I.M. Tegen Internet Misstanden.
Continue duiken er nieuwe online challenges op. De meeste zijn gelukkig onschuldig maar er zijn ook challenges die kunnen leiden tot verwondingen en zelfs het overlijden van jongeren. Helaas hebben wij dat zelf ervaren toen onze zoon Tim in 2017 overleed als gevolg van een choking game. Met onze stichting willen we jongeren, ouders en opvoeders informeren over de gevaren van deze challenges.
Lees meer