Maurice 👐 Finance Advies

"Prima samenwerking door open en constructieve manier van communiceren. Grote organisatie die tijdens COVID-19 haar deuren moest sluiten en nu bezig is sterker uit deze crisis te komen"
Maurice
Voor het museum Kaap Sil, waar het leven op zee wordt gepresenteerd, zoeken we de juiste voice waarmee we het juiste gevoel bij de doelgroepen kunnen achterlaten. Ben jij een ster met branding & woorden? Schrijf je dan in!
Stichting Texels Museum
Stichting Texels Museum (STM) is al sinds 1930 de drijvende kracht achter musea en tentoonstellingen op Texel. Wij verbinden, hier op ons mooie eiland, mensen met natuur en cultuur om samen een mooiere wereld te maken'. De musea die bij ons horen zijn: Ecomare, Museum Kaap Skil, Vuurtoren Texel en Oudheidkamer Texel.
Uren
12 tot 16 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Met een passende tone of voice kunnen we in onze communicatie (eindelijk) het juiste gevoel achterlaten bij onze doelgroepen.
Door Tiki Beijering
⏱️ Geplaatst op 26 juli 2021
We hebben behoefte aan een duidelijke consistente spreekstijl voor Museum Kaap Skil passend bij de merkwaarden. We zoeken iemand die ons kan helpen onze ‘brand voice’ te bepalen, iemand die verstand heeft van strategie en branding maar vooral iemand die van taal houdt. Uiteindelijk moet er een werkbaar format zijn dat praktisch is en makkelijk toe te passen door onze eigen communicatiemedewerkers.
Een communicatie expert die een duidelijke Tone of Voice Guide kan opstellen. Benodigd: ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
Help Tiki de Copywriting te verbeteren
Tiki is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
12 tot 16 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Stichting Texels Museum (STM) is al sinds 1930 de drijvende kracht achter musea en tentoonstellingen op Texel. Wij verbinden, hier op ons mooie eiland, mensen met natuur en cultuur om samen een mooiere wereld te maken'. De musea die bij ons horen zijn: Ecomare, Museum Kaap Skil, Vuurtoren Texel en Oudheidkamer Texel.
Lees meer