5f617dcb-4941-47dd-8dc0-52a9af15fe50
🌱 Ik wil helpen

Creatief campagne concept

Profiel vrijwilliger

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

Ervaring met:

  • Creative concepting

Organisatie in het kort

Stichting Texels Museum verbindt ruim 445.000 musea bezoekers per jaar met natuur en cultuur, om samen een mooiere wereld te maken.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Kunst en cultuur
  • Educatie

Project details

💒 Stichting Texels Museum

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 Starten binnen twee maanden

Door een goede campagne kunnen we onze zichtbaarheid bij de doelgroep vergroten, waardoor de unieke natuur van de wadden en Noordzee bewaard blijft voor toekomstige generaties.
Marion Barth
Geschreven door Marion Barth van Stichting Texels Museum

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Jonge en zieke zeehonden, vogels die onder de olie zitten, eendenkuikens die hun moeder zijn kwijtgeraakt. In de opvang van Ecomare krijgen ze de professionele zorg die ze nodig hebben. We leren bezoekers ook meer over de natuur in ons natuurmuseum en zeeaquarium. We willen graag een campagne opzetten rondom het werven van nalatenschappen, maar missen expertise om een goed concept te bedenken die deze doelgroep zal aanspreken. Heb jij deze expertise wel en heb je een groot dier- en natuurhart? Schrijf je dan in!

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
Marion Barth
Marion Barth

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Texels Museum
Stichting Texels Museum

De missie van Stichting Texels Museum.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
💒 Gevestigde organisatie
📍De Koog

Stichting Texels Museum (STM) is al sinds 1930 de drijvende kracht achter musea en tentoonstellingen op Texel. Wij verbinden, hier op ons mooie eiland, mensen met natuur en cultuur om samen een mooiere wereld te maken'. De musea die bij ons horen zijn: Ecomare, Museum Kaap Skil, Vuurtoren Texel en Oudheidkamer Texel.

Lees meer

Professionals over Stichting Texels Museum

Maurice 👐 Finance Advies

Maurice
Prima samenwerking door open en constructieve manier van communiceren. Grote organisatie die tijdens COVID-19 haar deuren moest sluiten en nu bezig is sterker uit deze crisis te komen

Cleo 👐 Kennissessie Zelfsturende teams

Cleo
Het was erg prettig samenwerken met Marion (Stichting Texels Museum). We hebben een goed gesprek gehad over samensturing en hoe dat voor onze organisatie er uit ziet en welk proces we daarin doorlopen hebben. De vragen die ze stelde hebben gemaakt dat we zelf ook weer scherper kijken naar wat we doen en hoe we dat vormgeven. Ik ben beschikbaar voor eventuele vervolgvragen en hoop dat STM met de input vooruit geholpen is.