Maurice 👐 Finance Advies
"Prima samenwerking door open en constructieve manier van communiceren. Grote organisatie die tijdens COVID-19 haar deuren moest sluiten en nu bezig is sterker uit deze crisis te komen"
Maurice
Stichting Texels Museum verbindt ruim 445.000 musea bezoekers per jaar met natuur en cultuur, om samen een mooiere wereld te maken.
Lees meer8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Starten binnen twee maanden
Door een goede campagne kunnen we onze zichtbaarheid bij de doelgroep vergroten, waardoor de unieke natuur van de wadden en Noordzee bewaard blijft voor toekomstige generaties.
Marion Barth
Stichting Texels Museum
Jonge en zieke zeehonden, vogels die onder de olie zitten, eendenkuikens die hun moeder zijn kwijtgeraakt. In de opvang van Ecomare krijgen ze de professionele zorg die ze nodig hebben. We leren bezoekers ook meer over de natuur in ons natuurmuseum en zeeaquarium. We willen graag een campagne opzetten rondom het werven van nalatenschappen, maar missen expertise om een goed concept te bedenken die deze doelgroep zal aanspreken. Heb jij deze expertise wel en heb je een groot dier- en natuurhart? Schrijf je dan in!
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Stichting Texels Museum (STM) is al sinds 1930 de drijvende kracht achter musea en tentoonstellingen op Texel. Wij verbinden, hier op ons mooie eiland, mensen met natuur en cultuur om samen een mooiere wereld te maken'. De musea die bij ons horen zijn: Ecomare, Museum Kaap Skil, Vuurtoren Texel en Oudheidkamer Texel.
Lees meer