474fe7cc-be57-400c-aba0-05d0792b8f2d
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategische sessies: Partnerships

Organisatie in het kort

Stichting Present Amsterdam

Door vrijwilligersactiviteiten te organiseren, wordt Amsterdam mooier, groener en socialer en creëren we onvergetelijke ontmoetingen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Armoede
💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Zet jouw skills in en werk met ons samen om bedrijven te overtuigen van waardevolle partnerships. Samen bouwen we aan een mooier, groener en socialer Amsterdam.

Anna Brolsma

Anna Brolsma

Stichting Present Amsterdam

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn echte bruggenbouwers: jaarlijks matchen we duizenden vrijwilligers aan even zoveel kwetsbare Amsterdammers. Maar onze banden met het bedrijfsleven, die mogen wel wat steviger worden. Help jij ons om een goede propositie en strategie te ontwikkelen?

Hier zijn we naar op zoek

  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelstellingen, doelgroepen, boodschap, marketing/promotie plan, funnel, advies voor ondersteunende materialen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, funnels en kanalen.

🧾 Sales
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit en draagvlak geeft.
  • Interne organisatie informatie die je beschikbaar kan stellen aan de professional (denk aan financiën, programma informatie, operatie en marketing activiteiten).
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Kansen in de markt, die we zelf zien.
  • Missie en visie.
  • We hebben al een behoorlijk netwerk van bedrijven die ons incidenteel steunen

Anna Brolsma
Anna Brolsma Directeur
Stichting Present Amsterdam
Stichting Present Amsterdam

De missie van Stichting Present Amsterdam.

🙂Welzijn
🌳 Impact scale-up fase
📍Amsterdam

Present Amsterdam organiseert vrijwilligersactiviteiten voor groepen in Amsterdam op maat. Wij willen een brug slaan tussen Amsterdammers die hulp te bieden hebben en Amsterdammers die op dit moment hulp nodig hebben. Het resultaat: Samen creëren wij onvergetelijke ontmoetingen, brengen Amsterdammers dichter bij elkaar en maken Amsterdam elke dag een beetje mooier.

Lees meer