Parentshouses Amsterdam

Strategisch advies over Marketing

Stichting Parentshouses Nederland

Stichting Parentshouses Nederland

Missie: Rust en ruimte voor ouders en kinderen tijdens een scheiding. Visie: door het bieden van tijdelijke woonruimte waarbij beide ouders in buurt van hun kinderen kunnen wonen draag je bij aan het welzijn van de kinderen in een scheidingsperiode. Doelstelling: Stichting Parentshouses Nld wil fungeren als koepelorganisatie met als doel lokale initiatieven te bevorderen en te ondersteunen.

Help Stichting Parentshouses Nederland

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw marketing expertise weten we beter onze missie om te zetten in realiseerbare doelen en kunnen we ons team van vrijwilligers uitbreiden, om zo meer gezinnen te helpen.

Petra Ackermans

Door Petra Ackermans

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 oktober 2023

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn als stichting Parentshouses Nederland al met de Nieuwe Gevers een nieuwe website aan het realiseren. Het zou ons enorm helpen om met advies deze website/sociale media goed te gaan inzetten, zodat het ons vooruit helpt in het vinden van nieuwe Parentshouses initiatiefnemers/vrijwilligers en donateurs.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Na dit advies zijn wij voornemens, wederom via de Nieuwe Gevers, ons specifiek te laten ondersteunen bij het effectief inzetten van Google-Grants campagnes.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Petra Ackermans

Help Petra de Communicatie strategie te verbeteren

Petra is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Parentshouses Nederland

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Parentshouses Nederland
Stichting Parentshouses Nederland

De missie van Stichting Parentshouses Nederland.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Amersfoort

Missie: Rust en ruimte voor ouders en kinderen tijdens een scheiding.

Visie: door het bieden van tijdelijke woonruimte waarbij beide ouders in buurt van hun kinderen kunnen wonen draag je bij aan het welzijn van de kinderen in een scheidingsperiode.

Doelstelling: Stichting Parentshouses Nld wil fungeren als koepelorganisatie met als doel lokale initiatieven te bevorderen en te ondersteunen.

Lees meer