Stichting op de Grens-photo

Strategisch Communicatie & PR advies

Stichting op de Grens

Stichting op de Grens

Wij bieden kansen aan het maken en tonen van theater dat een verrijking is voor makers en bezoekers. Wij trekken met werk van startende en al iets langer werkende professionele theatermakers de stad in. We dragen zo bij aan de ontwikkeling van die makers en verrijken de identiteit van de stad Roosendaal en de regio West-Brabant.

Help Stichting op de Grens

Strategisch Communicatie & PR advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Dankzij jouw advies betrekken we jongeren bij ons theateraanbod en maken we lokale impact om Roosendaal en West-Brabant cultureel te versterken.

Merijn Backx

Door Merijn Backx

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 22 juli 2024

Waarom we jou nodig hebben

We streven ernaar om West-Brabant sterker te profileren als een regio vol belevenissen. We zijn op zoek naar geschikte focusgroepen. Daarom willen we onze marketingstrategie doelgericht aanpakken om onze huidige en gewenste doelgroepen effectief in kaart te brengen en een strategie te ontwikkelen om deze doelgroepen succesvol te bereiken.

Wat ga je doen?

  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, PR benadering, kanalen, etc.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
  • Een helder beeld krijgen van zowel onze bestaande doelgroep als de beoogde doelgroep.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

Merijn Backx

Help Merijn de Communicatie strategie te verbeteren

Merijn is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting op de Grens

Strategisch Communicatie & PR advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting op de Grens
Stichting op de Grens

De missie van Stichting op de Grens.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Roosendaal

Wij bieden kansen aan het maken en tonen van theater dat een verrijking is voor makers en bezoekers. Wij trekken met werk van startende en al iets langer werkende professionele theatermakers de stad in. We dragen zo bij aan de ontwikkeling van die makers en verrijken de identiteit van de stad Roosendaal en de regio West-Brabant.

Lees meer

Professionals over Stichting op de Grens

Irene 👐 Strategisch Communicatie & PR advies

💛
rating-stars

"Heel fijn samenwerken met Merijn en Bent! Het is een gedreven team dat zich met veel enthousiasme inzet voor festival op de grens."

Irene