Ruben 👐 UX Audit

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"
Ruben
Oor onderzoek is van levensbelang, sinds er zo'n twee miljoen (!) Nederlanders zijn die ernstige oorklachten ondervinden. We willen met Google Ads drie oor onderzoeken onder de aandacht brengen bij het grote publiek. Geef jij gehoor aan deze oproep?
Stichting Oorfonds Nederland
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Vanuit huis
Help Alonda van Stichting Oorfonds Nederland
Alonda is jouw contactpersoon voor dit project
Een marketeer die, binnen de regels van Google Grants, een effectieve Ads campagne kan opzetten. Benodigd: bekend met de voorwaarden van Google Grants.
Door Alonda van Toor
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 19 juli 2022
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Vanuit huis
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Lees meer