b8eedfc0-7ff6-41d9-9d11-0b7451afa5a5
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

Stichting Nooit Voorbij

Wij zijn een stichting door en voor ouders van een overleden kind. Met onze uitgeverij geven wij een overleden kind een stem en gezicht.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Laten we samen ervoor zorgen dat de herinnering aan deze kinderen nooit voorbijgaat. Jouw bijdrage kan het verschil maken.

Mirjam Louwen-van Bekkum

Mirjam Louwen-van Bekkum

Stichting Nooit Voorbij

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Stichting Nooit Voorbij richt zich op nabestaande gezinnen van een overleden kind. Door het organiseren van schrijfkampen en het uitgeven van hun verhalen, bieden we deze kinderen een blijvende stem. Ondanks significante media-aandacht en een groeiend aantal volgers, staan we voor financiële uitdagingen. Jouw strategisch inzicht kan ons helpen onze missie effectiever te delen en te ondersteunen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Evaluatie van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 strategiesessies om onze marketingstrategieën, positionering, en doelgroepbenadering te verfijnen.
  • Een helder actieplan als startpunt voor de implementatie van deze strategieën.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je bent een facilitator of sparringpartner die samen met ons dieper in de wereld van strategische marketing duikt.
  • We gaan graag om tafel met iemand die bekend is met zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise kan je ons helpen de marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Missie en visie.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.

Mirjam Louwen-van Bekkum
Mirjam Louwen-van Bekkum Oprichter
Stichting Nooit Voorbij
Stichting Nooit Voorbij

De missie van Stichting Nooit Voorbij.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Spaarndam

We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.

Lees meer